No menu items!

GayFest 2008 – Un mars al jandarmilor

Acelasi autor

Cum Sunt?

Chestionarele completate vor fi postate pe website-ul în curs de dezvoltare, pe măsura completării lor: www.cumsunt.ro! Scopul poveștilor comunității LGBT este să ofere informații heterosexualilor cu...

Excesul de prea mult curcubeu dauneaza grav sanatatii (mintale)!

Frate, ce aveti toti cu cacatu' ala de rainbow!? Plm, zici ca DarkQ a devenit brad de Craciun. Bine, ideea e ca am observat...

Bunul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Uneori.

Rasfoind Internetul, acum cateva zile, am dat peste un articol din publicatia online Ring, un alt tabloid specific romanesc unde fiecare titlu contine macar...

Gelozia, bat-o vina

Am fost un om extrem de gelos si posesiv, m-am mai domolit deoarece pe de-oparte experienta m-a invatat ca nu poti inchide un partener...

Cel mai mare regret din viata mea…

... este ca sunt gay. Pe masura ce trece timpul regret din ce in ce mai mult acest lucru. Ideea de ca lumea gay...
RobertG
RobertGhttps://darkq.net
Se pare ca si robotii se imbolnavesc. Nu as zice ca se scurtcircuiteaza. Dar pot aparea polipi sau tumori in circuit, de rezistenta infinita, care denatureaza auzul si vazul, de alfel divin in “multiplexitatea” sa. Asa au aparut noile masinarii. O masina bolnava (faza nasoala e ca masinile chiar daca sunt bolnave, nu mor), imperfecta, si zgomotoasa, ce emite pe frecvente periculoase si oscilante.

Desi initial nu nu doream sa scriu nimic despre GayFest 2008 m-am razgandit datorita unui comentariu poastat la un articol mai vechi care apartine unuia din autorii acestui blog. Din cate am citit au mai fost trei editii Gay Fest…

Editia de anul trecut a fost varza, prastie, de doi bani si am ras copios in timpul derularii acesteia. Am ras inca o data dupa ce am vazut fotografiile, desprinse parca din Germania nazista. Culmea, gandul meu a fost: “Asa le trebuie!” si imi mentin acesta parere. Nu am nimic cu GayFest-ul, pana la urma mi se rupe insa sunt anumite suruburi in comunitatea LGBT care am impresia ca nu sunt stranse asa cum trebuie.

Orice om, gay sau nu, care gandeste putin poate ajunge extrem de usor la concluzia ca Gay fest 2008 (si restul, cele care au fost) este o aberatie din mai multe puncte de vedere.

Obiectivul (teoretic) unui Gayfest este urmatorul:

  • GayFest 2008 este o actiune care atrage atentia asupra drepturilor comunitatii LGBT;
  • GayFest 2008 este un eveniment cultural;
  • Gayfest 2008 militeaza impotriva discriminarii persoanelor ce fac parte din comunitatea LGBT.

Cam asta este ideea de baza a gay fest-ului. Sa luam acum amalgamul ideologic si sa il “gadilam” un pic.

In primul rand, noi, gay-ii suntem oameni, cetateni ai Romaniei. Avem acte de identitate si putem face tot ceea ce poate face orice alta persoana din Romania. “Problema” intervine atunci cand este vorba de anumite drepturi care se ramifica din sexualitatea noastra. Una dintre drepturile pentru care se militeaza este casatoria si o alta este posibilitatea de a adopta copii. Fiecare din noi stie ce inseamna un cuplu gay. Acu’… sa-mi fie cu iertare, insa… chiar credeti ca un cuplu gay ar fi in stare sa creasca un copil?

Adoptie de copii - un alt obiectiv al gayfest-ului

Cuplurile homosexuale, prin lipsa naturaletei lor (nici manifestarea sentimentelor erotice fata de o persoana de acelasi sex, nici sterilitatea actului homosexual nu sunt forme de manifestare a naturalului), nu au dreptul moral de a solicita recunoasterea ca familie capabila de a creste un copil.

S-ar putea ca nici homosexualii sa nu doreasca sa isi intemeieze familii. Cei care doresc aceasta s-ar putea sa fie doar activistii pentru cauza “minoritarilor sexuali”. Va dati seama ca exista multi oameni care castiga bine de pe urma apararii drepturilor “sarmanilor homosexuali”.

Alexandru Bogdan Duca

Daca s-ar face un sondaj, cati gay ar dori sa aiba copii? Poate nici 10%. De ce este atunci nevoie ca noi, gay-ii din Romanaia, sa organizam si sa participam la Gay Fest 2008 (2009, 2010… 2200) sa marsaluim pentru ceva ce nu vrem. Nu ca ideea nu ar fi draguta (oarecum) dar cunoscand acesta comunitate imi dau seama ca majoritatea nu au pregatirea psihica (si financiara) pentru un asemenea act.

Apoi, o alta “gaselnita” pe care Gay fest 2008 o promoveaza este legalizarea casatoriei intre persoanele de acelasi sex. Poate suna absurd, insa… chiar e nevoie de o bucata de hartie care sa ateste ca doua persoane sa poata convietui in conditiile impuse de ei? Bucata aceea de hartie, frumos colorata este liantul unui cuplu (de orice natura ar fi el)?

In alta ordine de idei, Gay Fest 2008 va fi un alt esec, un alt spectacol, o alta sarada, un circ ieftin unde se va striga:

“Luuume lume, Circul Globul la dumneavoastra in oras: reptile, rechini, pesti uriasi, travesti, jandarmi, rosii, oua stricate… va asteptam la Gay fest 2008 intre 19 si 24 Mai!”

Multi prosti in desteptaciunea lor spun asa:

Daca “Domnul” care a scris articolul este atat de inversunat poate ca ar trebui sa iasa in strada si el sa ne arata un adevarat gay cum militeaza pentru anumite drepturi care nu sunt disponible pentru persoanele LGBT. Dar nu cred ca ar face asa ceva, pentru ca nu doreste sa isi asocieze “imaginea” cu acest eveniment sau cu travestitii care apar la parada.

Citat din comentariul lui Mihai

Mihaita, nu e vorba de asociere. Cred ca orice homosexual este liber si responsabil de modul in care isi duce traiul. De asemenea, consider ca fiind de bun-simt ca interesul meu fata de alte persoane sa se opreasca la usa de intrare a cabinei de machiaj. Nu ma intereseaza moralitatea si comportamentul sexual ale niciunui gay/lesbi/transexual, participant la Gay fest 2008. De asemenea, cred in dreptul fundamental al fiecarei persoane umane de a se bucura de o viata privata care sa il/o priveasca doar pe el/ea si propria sa constiinta.

Asadar, nu este vorba de teama asocierii cu transexuali, cu Naomi, cu cei care fac travesti cu atat mai mult cu cat “educatia” noastra ne invata sa nu tinem cont de ceea ce este diferit fata de noi si sa toleram. Este vorba de o disensiune in gandire, in modul de a percepe acest “Gay Fest” din punct de vedere al posibilei utilitati.

Cum, in momentul de fata, homosexualitatea nu mai este considerata nici afectiune psihica, nici infractiune, militantii pentru cauza “comunitatii homosexuale” (aka. organizatorii Gay fest 2008) cauta noi si noi obiective care sa le justifice obiectul muncii.

Este frustrant cum oamenii la fel de normali ca restul ies in strada cu eticheta anormalitatii cerand… acceptare.

Si uite cum se pune de un GayFest sanatos: 5-6 “activisti” (binevoitori) care “fuck” ceva pentru comunitatea (oropsita si amarata) LGBT din Romania, cativa travestiti, deja faimoasa Naomi (Noapte albastraAaAa/Cant la fereastraAaAaA) care nu va ezita sa spuna lumii ca ea e cantareata in Germania si o gloata de complexati sexuali care spera ca vor face rost de niste… p**a. Ah, era sa uit. Astia de sus tot minoritari vor fi deoarece majoritatea va fi constituita jandarmii, politie si trecatorii care vor face poze si vor filma ca sa aiba material pentru categoria “ridicol” al site-urilor administrate.

A fost zilele trecute acel mars al jandarmilor (n.r. GayFest 2007), insotiti, ca sa nu se plictiseasca singuri, si de oarece homosexuali, niscaiva lesbiene, niste transsexuali si travestiti, plus fani de-ai tuturor acestora, popor, tirgoveti, lume. Ei au demonstrat multicolor, s-au pupacit ca sa-si arate diversitatea, au dat policrom din fundulete. Multi heterosexuali si alte persoane netranssexuale si netravestite de pe margini sau balcoane si-au aratat indignarea, unii zavragii au intrecut masura, aruncind cu rosii, cu oua, ba chiar si cu pietre.

Pruteanu G.

Asadar din punctul meu de vedere, aceasta este Gay Fest 2008.

103 COMMENTS

  1. Pai Robert, eu am o idee. Marsul este al comunitatii. Hai, noi, comunitatea, sa organizam marsul asa cum il vrem. Accept a facut deja primul pas. Anul acesta va fi muzica…putin, putin se va transforma intr-un eveniment social, la care sa te distrezi…un gen de Love Parade. Ar trebui sa ne implicam cu totii, cel putin cu idei noi si promovare. Putem schimba marsul plin de travestiti si circ doar daca noi participam si prezentam celorlalti o cu totul alta fatza. Voi ce ziceti?

  2. Lucian, de vreme ce organizatorii in mare parte sunt hetero (care bineinteles lupta asiduu pentru drepturile gay-ilor din Romania, ca pentru aceasta primesc bani…) cam cum crezi ca se poate implica omul de rand. Ideile cui ar patraunde pe canalele auriculare? Cine si cum ar putea sa organizeze un Gay Fest 2008 bine pus la punct astfel incat sa arate comunitatea gay. Nu poponarii. Comunitatea gay.

  3. sunt de acord cu cele scrise in articol. din pacate GayFest-ul ramane doar a unei parti din gay-ii din Romania, mai precis a unei mici parti a celor din Bucuresti, organizat fiind de heterosexuali. nu toti homosexualii vor iesi in strada, nu toti sunt de acord cu expunerea, unii nici macar nu cred in ideea de ‘comunitate gay’. izolationismul asta imi pare o idee impusa de undeva.

    Eu ma consider la fel de normal ca toti ceilalti, familia, prietenii ma accepta. mai am nevoie de ceva? casatorie?! ce gluma proasta! si asa relatiile gay sunt incredibil de instabile, o foaie de hartie cred ca ar complica si mai mult lucrurile prin tribunale si partaje si mai stiu eu ce.

    Viata gay in Romania e suficient de dificila si asa, daramite sa ne-o mai complicam si noi insine… eu propun mai degraba un mars al tacerii, cu barbati la costum. sa se vada ca suntem barbati nu travestiti asa cum ne asociaza o buna parte a oamenilor acestei tari…
    trist, dar adevarat!

  4. Eu va sustin.. oricum ar fi. Orice mars ar fi…
    Nu stiu daca va asociati cu Naomi sau nu… dar nu-mi place. Este o pitzipoanca. Si nu suport pitzipoancele, indiferent de orientarea sexuala.
    Si ar fi un mars al jandarmilor pentru ca cei din comunitatea gay (ascunsi sau nu) sunt speriati de reactia societatii.

  5. casatoria intre persoane de acelasi sex este sclipiciul.
    dincolo de acest sclipici se afla niste elemente cu un grad ridicat de importanta.
    dar fiindca putini dintre noi (barbati-femei-atrasi de persoane de acelasi sex) indraznesc sa viseze , sa vada dincolo de uzualul profil de pe net -cu numele de scena adecvat, dincolo de o relatie sexuala de o noapte , dincolo de o relatie obscura cu un hetero dragutz si casatorit sau cu un mos -director pe undeva , dincolo de “wow ce dragutz e tipul ! m-ash da o tura cu linghishpirul cu el ‘,dincolo de “sunt intr-o relatie cu Y-grec, dar parca nu e ce vreau;eu vreau sa-mi traiesc viatza!…etc etc
    cu totii mai putem adauga una-noua chestii peste care am putea privi incercand sa ne depasim comportamentul si spatiul mediocru in care ne balacim.
    sa presupunem prin absurd ( pentru ca doar asha unii cinici isi pot imagina ! ) ca un baiat intalneste un alt baiat. se indragostesc .se simt minunat impreuna
    se potrivesc in multe privinte si in cateva sunt diferiti dar incetisor invata sa isi respecte diferentele , timpul trece si ei devin tot mai apropiati , incep sa se surprinda ca nu ii mai atrag alti baieiti dragutzi , incep sa se surprinda ca isi sunt deajuns unul celuilalt , ca se simt atrasi tot mai mult unul fata de celalalt, intimitatea creste
    isi pot spune totul si rezolva impreuna totul
    se construieste o fortareata a relatiei lor .
    se decid sa isiconstruiasca viitorul impreuna …
    se muta impreuna
    renoveaza impreuna …incep sa-si cunoasca familiile prin alianta , cercul de prieteni devine unul colorat dar cald si comun ….
    …..
    cine poate visa frumos mai departe ?
    frumos si fara intreruperi de genul ….le cunoastem fiecare pe cale caractersitici fiecaruia …
    visul , dragii mei este primul pas solid spre a realiza ceva frumos in viata.

  6. exact ca aceasta fantezie.
    dar raspunsul este DA .am intalnit relatii frumoase. foarte frumoase.
    nu multe dar …ma ia cu udaturi la cat le-am vazut de frumoase
    🙂

  7. Eric ~

    Ma bucur nespus sa aflu aceasta. Eu inca nu am avut ocazia sa sa vad o relatie, in adevaratul ei sens, desi, se apropia foarte mult un domn si o doamna de undeva departe, amandoi peste 50 de ani. In lumea gay nu am intalnit, ce-i drept.

    Cei interesati de Gay fest 2008 ~

    Mediafax a anuntat ca “Noua Dreapta” va organiza o “manifestatie” in aceeasi zi cu parada gay.

    Mai multe informatii in acest articol Mediafax.

  8. 🙂
    va iesi cu cotonogeala ca si in anii precedenti.
    circ inauntrul paradei , circarie in afara zidului de jandarmi.
    brrrr
    tre sa recunosc ca a fost o parte din mine foarte mandra ca a participat la un astfel de mars.
    am avut pentru o clipa senzatia reala a iluziei ca apartin unei comunitati …
    dar de indata ce am epuizat stocul de auto mandrie …am vazut ca mai e de parcurs…iar apoi am contrazis acel comentariu al perpetuum nemultumitului din mine “ERIC vrei schimbare in jurul tau ? stii bine de unde trebuie sa se inceapa…” dinauntru.
    si imi aduc aminte ce naiv am fost sa imi inscriptionez tricoul cu sloganul propriupersonal “OM K TINE ”
    da….

  9. de aia eram confuz . am crezut ca era ceva halucinogen in pliculetzele de ceai ” digestie usoara” de le-am savurat mai devreme …
    :-p

  10. Eric: sigur va iesi asemanator cu anul trecut. Da’ “manifestatia” Noii Drepte e cam apasatoare, deranjanta pentru ca inca o data o parte din gay-ii din Romania isi vor lipi pe frunte: “Anormali”.

    Multumim Gay Fest 2008…

  11. hmmmm???
    as fi tentat sa comentez dar e mai bine sa nu.
    e punctul tau de vedere Robert.

    cand ma uit in oglinda ( si nu ma mai satur 🙂 ) si observ partea gay a mea
    o caracteristica pe care o ingrijesc este toleranta si largimea unghiului prin care ii vad pe ceilalti din aceeasi ” comunitate”
    pentru ca daca ar fi sa mi dau drumul partii critice ash putea sa vorbesc ore-n sir de “ne-regulile” pe care le-am facut si/sau le-am vazut la altii atunci cand ” traiau gay”
    e asha tentant unghiul ingust de vedere ….
    phhhh!
    dar …nu mi-l mai doresc .
    pentu mine e mai bine sa fiu deschis la minte . sa pun accentul pe partea plina a paharului observand lipsurile totodata si cautand solutii de umplere a golurilor…
    dar sunt doar eu asha…
    fiecare este altfel .
    si pot sa accept aceasta diferenta

  12. Exprima-te mey, feel free 2 do it. 🙂

    Cum am subliniat in tot articolul acesta despre Gay Fest 2008… nush, vad necesar acest “tam-tam”.

    Atata reclama se face pe tema homosexualitatii incat unii chiar ajung sa creada ca sunt “altfel”.

  13. suntem altfel decat ei
    iar ei sunt altfel decat noi
    avem cu totii loc .
    hai sa dam mana cu mana cei cu inimaaa-a romana…
    🙂
    noapte buna ‘pasarica mica de noptica ”
    🙂
    tzuk-tzuk

  14. da, va iesi cu circ. dar cum oare nu ne-am obisnuit? initial am vrut sa ma duc pe la dezbaterile organizate de accept dar am renunta la idee. mai bine citesc o carte buna sau vorbesc cu prietenii mei. e mult mai de folos.

    relatia de care vorbesti tu Eric in opinia mea tine de domeniul fanteziei. nu pot spune ca nu-mi doresc si eu asa ceva, dar oare se poate?! cel putin intre gay-ii pe care-i cunosc eu, nu cred. de ce? pentru ca spiritul ‘aventurii’ domneste mult prea mult pe-aici, printre noi, mult prea putini au constiinta exacta a ceea ce inseamna relatie, cuplu si iubire. sau… unii si le doresc prea mult si refuleaza in…diverse?! sa fie si asta o explicatie? posibil dar putin probabil.

    totusi, a visa cu ochii deschisi nu este nicicand o solutie! traim intr-o realitate foarte neplacuta, in care iubirea e lasata la coada iar primii in rand sunt cei care dau mai mult din coate. in toate privintele.

    recunosc, sunt cumplit de dezamagit de ceea ce se intampla si, sincer, mi-e f greu sa cred ca voi putea gasi un OM alaturi de care sa imi traiesc viata. pare asa de utopic… mai ales intr-o lume in care foarte multe comportamente tin de preferic, de limita societatii. din pacate, GayFest-ul nu schimba cu nimic statutul nostru! poate mai adauga o pata, dar nimic altceva. si de ce?! pentru ca in 99% din cazuri la asemenea manifestari publice nu se duc gay-ii oameni de cultura sau gay-ii (non-out) din anumite sfere ale societatii, cu putere de decizie sau cei din lumea culturala. ci se duc cei care NU au nimic de pierdut prin a se afisa. adica cine? organizatorii – care iau bani pentru asta si majoritar sunt heterosexuali – si restul lumii de prin cluburi gay (si aici nu toti), cei care fac o obisnuinta din a vizita ACCEPT-ul si, evident, travestitii, care oricum nu mai au nimic de pierdut. de ce? ei sunt in majoritatea cazurilor integrati complet in ‘comunitatea’ gay si s-au inconjurat numai de prieteni gay sau bi, f rar de hetero gay friendly. in privinta asta exista o statistica facuta pe undeva in USA, si alta pentru gay-ii din Italia… ma rog, detalii! uneori a avea prieteni str8 te mai mentine in realitate, asa cred eu cel putin.

  15. P.S. poate la mine ceea ce scriu tine si de nevoia de a ma comunica cuiva… pentru ca statutul de “burlac” din ultimii ani mi-a determinat si un soi de mizantropie… dar si o nevoie imensa de afectiune si de iubire…

    Scuze pentru aceste ultime confesiuni… Poate nu-si aveau rostul.

  16. draga Dan – coincidenta sau nu , partenerul meu raspunde la numele de Dan 🙂 -parca am descris un pechinez pierdut prin parc :-))
    am sa adaug neshte comentarii la ceea ce ai scris tu dar o voi face fara sa te invalidez pe tine fara sa te diminuez ca fiinta umana.
    voi comenta doar ca expresie de sine , ca dezbatere , prieteneste chiar .
    ok asha ca sa nu te ia latura drama queen cand vei citi .
    😡 🙂
    so !
    daca relatia pe care am descris-o este de domeniul fanteziei inseamna ca poate tu nu ai ceea ce trebuie ca sa fii intr-o astfel de relatie
    daca totusi ai ceea ce ar trebui ca sa fii intr-o astfel de relatie , atunci esti arogant in prezumtia ca esti singurul barbat intr-atat de special .
    daca totusi ai ceea ce ar trebui ca sa fii intr-o astfel de relatie si nu esti arogant sa presupui ca esti singurul ” special ‘ atunci e prezenta frica . frica de a nu suferi , frica de a nu fi ridicol frica de a schimba ceva in tine sau poate frica de a fi mai bine ( cu totii avem prezenta o doza de masochism in noi-sa suferim e “special”)
    e mult mai special sa fii fericit .sa simti in fiecare por al invelisului pelar (si pelos) FERICIREA.
    deci inca o data te rog mult sa nu iei nimic ca afront personal sau colectiv .
    mi-am petrecut o mare parte din viata cautand sa inteleg . in primii ani de viata am bagat la freud si jung si horney in mine ca …eram o enciclopedie , am facut terapie individuala . am facut terapie in grup …dar ce am descoperit pe parcurs acestui proces de “gnothi seauthon” a fost ca erau doua spatii din care aceasta cunoastere se putea petrece:
    1) dintr-o curiozitate si dorinta de cunoastere plus dorinta de mai bine lipsita de judecati si prejudecati
    2) dintr-un spatiu de “neregul” de a strange dovezi ca nu e bine de a cauta nod in papura un spatiu de suspiciune sau cate una din acestea.
    in fiecare din aceste spatii starea mea era la poluri diverse dupa cum iti poti imagina si am avut de ales sa fiu intr-un spatiu ” 2 ) “cu starea de spirit aferenta
    sau sa fiu intr-un spatiu “1) ” cu starea si rezutatele aferente.
    buoooon!
    MAI esti sau te-a plictisit pledoaria mea ? 🙂
    CUCURIGUUUUU!
    o parere personala si privata si personala din nou despre acel ” spirit al aventurii” de care vorbesti este urmatoarea;
    din punctul meu de vedere acel “spirt (:-) ) al aventurii” vine din nesiguranta. una sau mai multe nesigurante intime _ fizice ,emotionale, intelectuale_
    cred ca cu totii am trecut prin acel spirit al aventurii( sau macar ar fi bine sa trecem) si una dintre concluziile pe care le-am putea simti ar fi ca -si am sa vorbesc la persoana intai ce am simtit eu- “dorindu-mi sa ma culc cu X si cu Y-grec si cu Zet si cu Teta…vreau sa fiu apreciat sa fiu validat fie ca bun la pat fie ca dragutz fie ca sexos fie ca cu scula mare” fie ca bun la “lollipop”, fie ca barbat bine .
    si aceasta validare a mea a cine sunt eu a ceea ce sunt eu sa vina de la cei care la randul lor isi aduc in ring invalidarile lor proprii si personale .
    aceasta validare sa vina din afara mea.
    dar aceasta validare din exteriorul meu am crezut ca va fi de ajuns daca ma voi culca cu BRAD PITT(contrar zvonurilor de small dick 🙂 ), inseamna ca sunt super ok sunt barbatul ideal ….nu la scurt timp dupa aventura cu Brad Pitt nesigurantele isi reiau locul si il voi cauta pe Clooney sau pe Damon…
    si ma pot trezi la 60 de ani cu riduri si protiuni atarnate nesigur ca sunt suficient de ….(pot scrie multe )
    anyway sa fac o trilogie in nuvela: validarea -solutia -nu poate veni din afara
    atata timp cat invalidarea -nesiguranta,frica,-vine dinauntru deci concluzia:
    procesul de spiritul aventurii nu va avea niciodata rezultatele asteptate sau coafate (multi ne mai si mintim ca de fapt il cautam pe fat frumos din basme si pana atunci nu ne multumim cu nimic mai prejos)atata timp cat il vom face ca o validare exterioara a cine suntem a cum suntem.
    the answer is inside !
    va tzuk cu drag ”comunitatea mea online si nu numai ” !

  17. P.S. la “P.S-ul”tau Dan
    eu apreciez acea confesiune pe care ai facut-o
    este primul pas spre mai bine , evaluarea exacta a spatiului in care suntem .si tu esti intr-un spatiu…. ?
    de un lucru sa fii sigur cu totii am trecut sau trecem sau vom mai trece prin spatii mai “rele” sau mai putin ” rele” ca al tau.
    unii ne balacim in ele ani , altii ne balacim in ele imbracati in haine de designeri , altii ne balacim in ele si incepem sa simtim ca olfactivului nu-i ajuta si ne decidem sa iesim din ele , altii simtim ‘odoarea” si mai ne balacim fie ca nu stim ca exista si alte spatii fie …
    inca un tzuk-tzuk ‘comunitatii mele dragi si speciale-fie ca vrea sau nu sa o admita din punctul meu de vedere EA- comunitatea- este altfel ”
    😛

  18. Dan & Eric:

    Intr-adevar dorinta de “one night stand” vine SI din nesinguranta a ceea ce esti, reprezinti. Am spus “si din” pentru ca mai am eu niste teorii care nu isi au locul aici ca vorbeam despre Gay fest 2008. 🙂

    In acelasi timp si Dan are dreptate: intr-o lume in care majoritatea gandeste cu ochiul (si e mai bine pentru ei) prea putini mai raman care sa vada cu ochii inchisi. Apoi intr-o relatie e nevoie de doua persoane. 😛

    E foarte frumos sa auzi/spui lucruri de frumusetea interioara. Apoi cand vezi o papusa de ceara reusita ramai cu gura cascata.

    Deci, care este solutia?

  19. Dupa atatea editii Gay Parade…a tras cineva linie si a adunat ce obiective din cele propuse au fost atinse? Neeeeeeeeeeeeeeeeah! Stii de ce? Pai nu au atins nimic…decat pietrele care veneau pe o traiectorie descendenta, bine stabilita de cei care le aruncau :)))

  20. DanielMihai ~ Si asta-i drept!

    Eric ~ uite propun sa scriem un alt articol legat de tema pe care incepusen noi, cativa, sa o disecam. Ce zici? Daca doresti sa scrii articolul il astept pe admin@darkq.net si facem o “chirurgie” estetica de cinci stele.

    Dat fiind faptul ca acest articol este despre Gay fest 2008 (abia astept pozele, alea cu sange mult) cred ca e mai potrivit sa ramanem “on topic”. 🙂

    Agree?

  21. thirsty blooded beast with a masochistic touch.
    suna aproape ca o novela de SADE
    🙂
    DECI sa scriu ceva ..ok
    will do that .
    o sa-mi ia ceva timp acum ca sunt monitorizat 🙂
    tzuki

  22. @ Robert

    Nu cred ca e vorba de aroganta si/sau superioritate. E vorba doar de perceptia noastra vizavi de noi insine. Nimic altceva si nimic mai mult. Inca mai caut si voi cauta pana in cea din urma clipa (chiar daca poate suna patetic) pe acel Cineva. De ce? Pentru ca eu unul chiar cred in existenta lui. Cred in ideea de cuplu si in realitatea lui. De ce? Pur si simplu cred si nu e nevoie de nimic mai mult. Si totusi, uneori simti ca e vorba de o cautare fara sens, doar poate nu cautarea are sens ci tocmai asteptarea tocmai ca sa pretuiesti mai mult pe acel om.

    Iar legat de Gay Fest2008, am stat si m-am gandit mai bine. Nu ma reprezinta! Cel putin in forma asta. Altfel poate as fi fost acolo.

  23. Citez: <>

    Daca s-ar face un sondaj, cati romani ar dori sa aiba relatii sexuale cu persoane de acelasi sex? Poate nici 10%. Asa ca nu vad de ce relatiile homosexuale nu ar fi scoase in afara legii… Sa arunci argumentul majoritatii intr-o astfel de discutie este mai mult decat lipsa de inspiratie. Parerea mea…

    Fara sa spun ca target-ul Acceptului este justificat (dar din cu totul alte motive), mi se par oarecum amuzante disocierile vehiculate – noi nu suntem gay-i care isi doresc o hartie, nu suntem nici ciudatii care si-ar dori un copil fara a fi in stare sa il creasca, noi nu suntem nici transexuali, nici travestiti. Nu, dom’le, noi suntem homosexualii aia NORMALI. Doar ca uite, nu are cine sa ne organizeze, la naiba 😛
    Poate vine lupul la oi, ce ziceti?

    Si ca sa ma intorc la copii, nici eu nu imi doresc momentan un copil, dar asta nu inseamna ca ii consider pe ceilalti incapabili de a creste si educa unul. Sau poate iti trebuie neaparat un vagin pentru asta si eu nu stiu… Doar o vorba iti mai spun: cat timp nu te respecti tu, nu o va face nimeni.

  24. Dan: Uite un cuplu misto: Eu si cu mine. 🙂

    Eric: Astept

    Jerico: Las’ ca a mai venit el odata. Lupul, bineinteles. 😛

    Continuam, ce este Gay Fest 2008? Avem nevoie de un “marsh”? Ce se urmareste prin gayfest-ul acesta de fapt?

  25. POATE PLOUA !!!!
    VA UREZ DIN TOT SUFLETELUL!
    SI GRINDINA, APROPO.

    AR FI MISTO.
    ANUL TRECUT A PLOUAT DAR NU DESTUL.

  26. Aoleo, toate perucile (scoase de la naftalina si de la RAID patru anotimpuri) se vor uda la Gay Fest 2008? Vai, ce mila mi-e. Bwahahaha.

  27. deci vorbim despre GAYFEST si GAYPRIDE.

    AM O MARTURISIRE de facut:

    mie mi-ar fi frica sa particip la parada de anul acesta.mi-ar fi frica sa ajung acolo si sa plec de acolo dupa ce marsul ajunge la final. ash fi paralizat de frica sa trec pe langa un grup de neanderthali becalishti. cu mugetele lor guturale si tribale .

    sunt indeajuns de lucid sa vad ca in trecut cand homosexualitatea si orice forma de manifestare a ei era ilegala in tari precum marea britanie germania …

    si au fost grupuri de oameni curajosi , da grupuri de poponari ,fagots, queers , schwulle determinati si curajosi sa se ia in piept cu o societate ce le statea impotriva doar pentru faptul ca acestor oameni sexualitatea le este canalizata spre persoane de acelasi sex. si ce fac ? eu fac pe mine de frica pentru ca niste maimutze care au vazut o carte in poze sau la televizor , …. sau oameni care de fapt nu isi admit propriile instincte de atractie spre membrii ai aceluaisi sex gasesc sa isi linisteasca propriile conflicte morale prin a rupe gura unui poponar sau doi in a urla salbatic slogane violente.

    Poponar pe care poate intr-o seara de fapt si-l doreste alaturi doar sa nu existe aceea autoritate morala interna care il condamna ca este atras de acelasi sex din dotare

    HOMOFOBIA este GAY

    Cu cat e mai homofob omu cu atat e mai mare conflictul pe care il are omu cu propriile dorinte homosexuale HOMOFOB-ul este LASHUL GAY…sunt foarte multi lasi si printre noi.

    nu sunt adeptul violentei , dar recunosc ca am cateodata fantezia unei escapade intr-un grup de homofobi hooligans care se simt puternici doar in turma. o escapada in care trag o cagula neagra pe cap si cu bata de baseball rup niste manutze de homofobi si ii las la curu’ gol cu mainile legate.

    da stiu e urat ce zic …dar e un mod inofensiv de a refula si depresuriza tensiunea pe care mi-o provoaca aceste acte violente…. ceea ce ii face totodata superiori si sa aiba succes si sa provoace atata suferinta ( cati dintre voi ati asistat la acte violente impotriva unui poponar , cati dintre voi ati fost paralizati de tonurile ridicate si vorbele grele pe care niste membrii ” ai increngaturii lipsa pe scala darwiniana de evolutie de la maimutza la om” si le-au “verbalizat” cu pumnii sau bocancii…..) da ceea ce ii face totodata superiori este ceea ce face orice comunitate superioara

    UNIREA UNIREA face PUTEREA.

    nu imi doresc o societate dominata de gay doaamne fereste ( si nu sunt becalist de religios ) dar mi-ar placea ( spus cu un ton firav aproape soptit ) sa ma pot plimba prin shtrasse cu prietenul de mana si sa il pot pupa fara frica …. tie nu ?

    ah da … problema rezolvata homosexualitatea din zilele noastre se exprima in ghetouri reale sau virtuale , HOMOSEXUALITATEA noastra se exprima in siguranta data de mii de jandarmi. homosexualitatea noastra se exprima prin parcuri in umbrele tufelor soptit….”pss ! singurel -singurel papushel?

    homosexualitatea noastra e prea concentrata sa se mai exprime pe strazi … pe cine sa duci de mana pe strada ? pe moshul director de firma care iti plateste distractia de weekend ? sau poate pe cel pe care l-ai cunoscut pe net azi noapte si ti-ai tras-o virtual…da ! s-a simtit potentialul de relatie in felul cum vibra mouse-ul, sau poate pepartenerii e la sxu-ul in grup ce l-ai tras duminica trecuta … parca si vad babutele pe banca comentand dragutze ” uitate la ei dragutzi de ei cum se tzin de mana . ce dragutzi baietzii din ziua de azi.

    dam vina pe ei pe homofobi …e mult mai ushor virusul il avem deja in a noastra ” fabuloasa “comunitate : suntem superficiali , curve , perversi , rai si rautaciosi , dramatici , individualisti ,mincinosi , unii chiar hoti …. schimbarea incepe dinauntru….

    nu ar fi frumos ( din nou cu visele mele pe care mashinile fiecaruia le va improsca cu noroi – dar tot visez asha in ciuda mashinilor noastre) AR FI FRUMOS sa fim uniti , sa fim o comunitate puternica si de exemplu . cu persoane de talent si exemplare prin televiziuni prin media prin cultura , prin politica , prin societate . sa avem sprijinul familiilor , prietenilor , vecinilor colegilor de munca , sa avem si admiratia opiniei publice .

    ca indivizi nu avem nici o sansa dar ca indivizi membrii ai unei com,unitati da avem . NOI cream comunitatea ….

    sa visam …sa crestem , sa iesim din anonimatul asta obscur si apasator. deci pe scurt Robert : SUNT DE ACORD CU MARSHUL poponarilor si al travestitilor. e foarte usor sa criticam si sa barfim si sa povestim …din spatele ecranelor amortizante ale computerelor sau televizoarelor … am auzit o statistica . cica unu din zece barbati in lumea civilizata este gay ( ca stie sau nu ) sa presupunem 5 % din barbatii ROMANIEI (ca unii – eu exclus-ar considera Romania necivilizata.deci din doua zeci de barbati pe care ii vezi in jurul tau este gay…si sa zicem unu din trei gay este out catre sine adica si-a admis ca este gay.

    sa vedem

    19 milioane de romani inca in Romania
    45% barbati 8.550.000 barbati
    5%gay = 427.500 poponari .
    1 din 3 out = 142.500 poponari activi (nu zambiti ) deci dragii mei buni la matematica

    142.500 comunitari si asta o socotela neglijenta ( cu mult ciubuc pentru becalishti)

    cum te face pe tine sa te simti ca mai sunt inca 142.499 de alti poponari ce vorbesc romaneste ce trec prin aceleasi programe teve? vreau sa precizez ca folosesc intentiont cuvantul poponar nu ca sa ma(ne-te) diminuez ci ca sa demonetizez jignirea din spatiul acestui cuvant . la fel au facut angleejii , nemtzalaii.. initial QUEER sau SCHWULLE au fost injurii. psihologie inversata de succes .

    … UNIREA face o diferenta. un tzuki comunitatii mele cu potential imens , dar anesteziat

    🙂

    LA VITA E BELLA…e FABULOSSAAAA!!! 🙂

  28. Normal ca va iesi un dezastru daca il putem numii. Desi nu sunt gay sincer, comunitatea LGBT pentru ca nu e vorba numai de gay are aceeasi problema.

    1. Interzicerea casatoriilor – pentru este bun ca se interzice, dar pentru mine nu. Pentru ca atunci cand doi oamnei doresc sa isi uneasca destinile si inimile de ce sa nu o faca, doar nu se casatoreste cu mine. Ce treaba am eu cu un cuplu de lesbiene, gay sau travestit pentru ca sincer si ei sunt oamnei si au dreptul de a alege. Daca asta ii face fericiti aste e, cu sa sa fim noi restu’ mai cu mot.

    2. Adoptia – acest lucru la fel ca si cel de sus, cu multa reticienta. Daca e sa mergi in orfelinatele din tara vei vedea copii care astepta pe cineva sa ii ,, ia ” acasa ca niste catei de la adapost. Pentru ca nu exista o mama sau un tata, hai sa fim seriosi, sunt atatea cupluri de gay/lesbi care au copii si se pare ca nu au probleme de comportamnet. Cu atat mai bine daca persoanele hetero nu doresc un copil, atunci il lasam in centre si la 18 ani sunt dati afara si raman pe strazi cersind sau furand, putin se realizeaza.

    3. Pentru ca si persoanele hetero cat si cele lesbi sau gay nu au voie sa se exchibitioneze in spatiile publice. Adica mergi in parc si vezi un cuplu de tineri care mai au umpic si si-o trag pe banca. Daca e sa iei parcurile la picior o sa vezi la cupluri de tineri in deosebi care inteleg prin a avea o prieten/a ca totul se rezuma la sex si saruturi si daca mai ai timp si de vorbit. Nu sunt de acord cu asa ceva, daca vor nu au decat sa mearga in cluburi si alte chestii. Mergi cu copilul in parc la plimbare si vede cum fata sta peste baiat, el o pipaie pe temir stii unde si se saruta parca acuma s-au vazut de 5 ani la Surprize Surprize. Zau nu vreau sa fiu rau dar asa imi da impresia.

    4. Daca GAY FEST va decurge normal fara incidente ma mir. Anul trecut am auzit persoane extrem de religioase care foloseau termenul de satana si alte expresi care biserica le interzice sau prin prisma ca au flegmat ca pe stadion si temiri ce alte nebunii au mai zis.

    Si inchei ca am uitat de mine si vreau sa spun ultima chestie, daca era sa stau in Bucuresti mergeam la parada numai pentru a promova si proteja ca si un jandarm pentru ca lucrurile acestea au existat cu ani si se stie ca Maria Magdalena care a fost o prostituata a ajuns sa fie slavita de Iisus si respectat de Apostoli desi preotii aruncau cu pietre in ea cand o vedeau. Noi de ce sa fim ca ei sa aruncam cu pietre in oamnei care sunt diferiti fata de noi pentru ca inloc sa iubeasca ceva de sex diferit iubesc acelasi sex. Daca lumea era pe dos, ma intreb hetero erau considerati ,, ciudati” Multa stima tuturor si sa se lagalizeze pentru ca nu au nimic de pierdut numai de castigat.

  29. imi cer scuze… n-am mai avut rabdare sa citesc tot ce au scris ceilalti… consider foarte important ca putem sa ne exprimam parerea (chiar si sub acest anonimat). daca unii nu intrevatzut utilitatea unui demers al altor homosexuali, nu inseamna ca aceasta utilitate nu exista. ma refer la castigul pe care doreste sa-l aduca pentru cetatenii homosexuali, si nu la alte avantaje financiare ale unor oganizatori, care in final nici nu mai conteaza. revenind, castigarea dreptului la casatorie ar intregi recunoasterea egalitatii, macar pe hartie.

    cum unii din cei ce au participat la aceasta discutie nu inteleg necesitatea posibilitatii de a te casatorii, altii o intrezaresc, din multe motive personale sau de grup chiar.
    eu am o relatie de cinci ani cu prietenul meu. este singura relatie pe care am avut-o fiecare. as putea spune ca sunt norocos. am facut si sex impreuna cu altii si tot am ramas impreuna. am facut sex si separat, dar cel mai bine ne este impreuna. unul isi doreste acea bucata de hartie, altul nu. copii nu imi mai doresc, pentru ca am inteles ca nu as fi capabil sa-i ofer o educatie corespunzatoare; nu pentru ca as fi homosexual. nu sunt un exemplu bun si nici relatia mea nu o doresc ca fiind un exemplu, ci doar un fapt de viata.

    cel mai important lucru al acestui eveniment social, si de fapt in aceasta directie ar trebui dusa lupta (da, este o lupta in Romania!), il consider a fi punerea pe tapet a problemei lipsei de toleranta din societatea in care vrem nu vrem… traim. depinde de noi daca vrem sa traim in continuare ascunzand ceea ce suntem. personal, sunt convins ca mi-as pierde serviciul daca s-ar afla ce fac eu in pat…
    foarte multe fapte antisociale nu sunt comise din frica fata de lege. intoleranta de care ne lovim nu trebuie transformata decat intr-o retinere, ci intr-o acceptare. lucrul acesta nu se poate petrece peste noapte si stand cu mainile in san… daca maine imi vine sa-mi sarut iubitul in plina strada, as vrea sa pot macar sa-l sarut pe obraz fara sa fiu luat la bataie de trecatori.

    in opinia mea, motivatia unui astfel de demers este profunda, iar actiunea in sine necesara, data fiind conjunctura. consider ca trebuie sa luptam fiecare, in masura in care simtim necesar, pentru castigarea unui respect in societate. disimularea respectului societatea noastra o face zilnic, numai pentru ca legea il impune. dar in lipsa legii, constiinta lipseste?! treziti-o! suntem o societate alienata, nu suntem o societate, ci o populatie care traieste intr-un spatiu geografic. lasam lucrurile asa?

  30. Slim, ma intreb daca tu si creierul tau obosit aveti curajul … sa fiti asa curajosi fara sa fiti “ft multi”… Uite, eu de exemplu, ma ofer sa imi dau intalnire cu cate unul (sau cel mult 2) dintre voi, din gasca aia curajoasa, sa studiez in parte cauzele homofobiei voastre… Tare as fi curios sa vad cate sunete scoate un homofob singurel.si cat timp isi poate agita pumnul in aer in fata mea…
    dar presupun ca acele doua coitze ale tale nu se umfla decat in vecinatatea prietenilor sau stand in fata computerului.

    P.S. Daca vrei, iti pot recomanda si alte site-uri gay, in afara de acesta. free, normal

  31. Ma, cine stie, poate vor reusi sa excite fetele. 🙂

    Io abia astept sfarsitul saptamanii sa vad ultimul episod din Strar Trek – “Borgii si Parada Gay”.

  32. Slim ~ cu dedicatie de la cei pe care doresti sa ii “sustii”. Acu’ am primit materialul prin FanCurier (ca avem relatii si acolo):

  33. Eu cred ca va fi un sex-party. Mai mult sado-maso. Dar fetele noastre rujate vor putea spune ca nu le-a placut, vom putea interpreta, pe marginea imaginilor de la TV, ca le-a tremurat mana cand si-au trecut rujul peste buzele suave. Noi nu le credem.

    Sincer m-as duce si eu. Din 2 motive:

    1. Sa rad copios;
    2. Sa prind pe cate unu’ din “noua dreapta” singurel, sa vad ce stie sa faca cu dreapta;

  34. Uite, sambata seara prin suburbiile bucureste va fi chermeza. Lumea obosita de la atata marsh in p**a mea va merge si se va distra pana in zorii zilei cu cei de la Noua Drepata. Splendid fi-va.

    Noah, vii la cafea mah ca mi-e somn. 🙂

  35. Draga mea themanwithout past,
    eu nu sunt un gay adevarat, sunt un hibrid, un fals, o imitatie de gay. Apoi, doamne fereste, sa fiu asa adevarat ca si cel/cea din interviu. Marsh !… placut.

  36. Buna!
    Eu nu sunt un gay, nici macar barbat, am citit comentariile doar pt speram sa gasesc informatii despre GayFest, mai corect vroiam sa aflu daca a avut loc sau nu intr-un final.
    Am o privire ciurdata poate asuapra dproblemei, dar o vad un lucru foarte natural. Pana vineri dimineata nici nu stiam ca exista acest mars, dar am vazut negru in fata ochilor, cand un ngo “pentru copii” a dus in instanta cazul. Prea multi copii sufera, sunt prea multe de facut si pe ei le doare un mars? Despre Noua Dreapta sa nici nu vorbim. Daca as avea putere de decizie as interzice sa existe.
    Nu sunt omul care sa marsaluiasca pe strazi si sa fie de acord cu cheltuieli inutile (din punctul meu de vedere). Dar sunt si alte modalitati, cu care sunt de acord, modalitati care (cred eu) ar da roade. Si acesta se cheama EDUCATIE. Homosexualitate este biologic absolut perfecta. Este o manifestare a naturii. Nu inteleg de ce vor unii sa schimbe regulile naturii. Daca s-ar reusi cumva sa se ajunga la o gandire deschisa, poate ar fi mai usor si homosexualilor si heterosexualilor.
    Imi pare bine ca am citit comentariile, a fost o experienta speciala, un argument un plus la faptul ca nut eu ciudata ci aia care gandeste corect.

  37. Draga Vera,
    nu, nu esti ciufata, ba chiar dimpotrv,a, poarte adevarata. Sunt perfect (la fel ca si homosexualitatea de care spui, biologic vorbind) de acord cu tine in cateva puncte de vedre (asa cum am reusit cat de cat sa le deslusesc din cmentul tau). Adica: la naib, nu sunt de acord cu cheltuieli INUTILE, dar what the fuck? sper ca nu se plateste din banii contribuabililor romani, ci ai travestitelor din Marea Loja din Amsterdam. Sper, pentru ca altfel, m-as oftica. De asemenea, despre Noua Dreapta… ce sa zic? daca exista travestite in Marea Loja, de ce sa nu existe si maini drepte ca sa le verifice daca au sau nu putzulica? Si in altaordine de idei (sau tot aia), DA, IN ROMANIA E MARE LIPSA DE EDUCATIE, si nu ma refer la lipsa culturii, ci la lipsa bunului simt, la lipsa simtului dreptatii si al onoarei, la lipsa civilizatiei, la lipsa neuronului care spune unei blonde (spre deosebire de o gasCA CAre nu il are) sa nu faca kk in curte. Si remarca nu e valabila numai pentru gay-travestiti defilanti sau nu la Gayfest. E valabila pentru toti romanii, inclusiv eu, Da, si eu arunc hartii pe jos, pe strada. Ca daca vedeam pe cineva ca o ridica de jos in urma mea, probabil ca data viitoare nu o ma i aruncam. Zi tu, fata! Si asa si cu rtavestitele noastre… Daca omu de rand vede acolo la parada numai paiete colorate si umbrele incovoiate sprijinite de tartacutze de gasculitze (ce nu isi mai vad “telul” in viata decat sa faca istorie in GayFest) , doar nu o sa creada ca gayi seamana cu Ashton Kutcher… nu?
    eeehhh asta-i baiu
    cand tot gayu o sa fie civilizat si o sa stie sa vorbeste frumos si pe intelesu tutulor, atunci poate si lumea sa il inteleaga mai mult… indeajuns de mult incat sa poata sa nu arunce cu pietre… si lingivers, cand tot romanu o sa vada la teve ca nu tot ce zboara se papa cu cavitatea bucala si ca homalaii pot semana al dracului de bine “in normalitate” cu ei insisi, atunci n-o sa se mai uite ca la zoo la o parada de-asta … daca o mai fi cazu de vreo parada.
    Asa ca , fata, mersi a nu esti nici gay si nici barbat, si ca tii cu astia mai oropsiti de soarta. Daca ai facut dreptu, poate te ia cineva de avocata bulangioaicelor…. Repet, nu, nu esti ciudata !
    Pup langa botic!

  38. Pai poate e chiar Vera Campeanu din bordul ACCEPT 🙂 Ca intra pe multe bloguri si comenteaza 🙂

  39. Robert,

    Am citit comentariul tau cu mult interes si am de facut doar cateva observatii, casatoria intre doi oameni nu este doar o bucata de hartie ci este un act legal care confera celor doi parteneri anumite drepturi legale (de exemplu in cazul in care unul din parteneri este grav bolnav celalalt poate lua decizii medicale pentru el, daca unul din parteneri moare celalalt poate sa mosteneasca bunurile dobandite in comun, daca au nevoie de imprumuturi bancare amandoi parteneri pot sa isi declare veniturile in comun, iar nu in ultimul rand este un contract intre doi oameni care isi declara iubirea si respectul unul fata de celalalt). Alt comentariu este legat de cresterea unui copil, orice om sau cuplu este capabil sa creasca un copil daca isi doreste (milioane de copii sunt crescuti de un singur parinte). Iar in ceea ce priveste daca trebuie sau nu facem manifestatii pentru drepturi care nu ne afecteaza, este mai putin important daca un lucru nedrept te afecteaza personal sau nu, daca tu crezi ca este nedrept ar trebui sa fi in stare sa militezi pentru el (gandeste-te cate mii de copii mor de SIDA in Africa pe mine nu ma afecteaza direct pentru ca nu locuiesc acolo, dar asta nu inseamna ca nu pot sa ma implic intr-o campanie de ajutorare a acestor nefericiti). Sper ca nu te supara comentariul meu dar am vrut sa arat ca exista si alte puncte de vedere legate subiectele mentionate. Succes! P.S. Tocmai am intalnit un cuplu de barbati care isi sarbatoreau al 20-lea an de cand traiau impreuna. Erau fericiti!

  40. sunt de acord cu fiecare orientare sexuale.@}.;.sunt voluntar la asociatia accept din simplul motiv k mi-au placut membri asociatiei.

  41. pe de alta parte atunci cand reusesc sa va inteleg , nu-mi inspirati decat mila!cascati ochii pentru ca lumea adevarata este cu totul alta!

  42. Promit să nu mai comentez, dar pentru a nu crea neînţelegeri trebuie să admit ca nu sunt Vera Câmpeanu. Şi scuze pentru greşeli, dar ca tot omu’ mai spre dimineaţă sunt puţin capabilă de atenţie sporită (să formulez finuţ). Îmi pare rău dacă am jignit pe cineva.

    Vera Linn

  43. Draga Vera, chiar daca un comentariu al meu are nuante malitioase, te asigur din toata inima ca nu strecor glumitze decat cu intentia de a descreti fruntile tuturor. Orice om e binevenit a scrie comentarii aici. Personal respect orice parere, chiar daca o combat vehement cand nu sunt de acord cu ea. Te rog intelege ca lumea e colorata fie ca vorbim de gay fie de alta rasa…
    Ciao

Comments are closed.

Vezi si...

Vor trăi și ei vreodată în realitate?

Aveam ore cu unul din profii mei şi la un moment dat vroia să facem o activitate anti-drog. I-am zis că e deja expirată şi că nu mai e de impact, mai bine să facem ceva în legătură cu subiectul homosexualităţii. Că e un subiect încă tabu dar e...

Articole din aceeasi categorie