No menu items!

Hello, Hamburg!

Acelasi autor

Cum Sunt?

Chestionarele completate vor fi postate pe website-ul în curs de dezvoltare, pe măsura completării lor: www.cumsunt.ro! Scopul poveștilor comunității LGBT este să ofere informații heterosexualilor cu...

Excesul de prea mult curcubeu dauneaza grav sanatatii (mintale)!

Frate, ce aveti toti cu cacatu' ala de rainbow!? Plm, zici ca DarkQ a devenit brad de Craciun. Bine, ideea e ca am observat...

Bunul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Uneori.

Rasfoind Internetul, acum cateva zile, am dat peste un articol din publicatia online Ring, un alt tabloid specific romanesc unde fiecare titlu contine macar...

Gelozia, bat-o vina

Am fost un om extrem de gelos si posesiv, m-am mai domolit deoarece pe de-oparte experienta m-a invatat ca nu poti inchide un partener...

Cel mai mare regret din viata mea…

... este ca sunt gay. Pe masura ce trece timpul regret din ce in ce mai mult acest lucru. Ideea de ca lumea gay...
RobertG
RobertGhttps://darkq.net
Se pare ca si robotii se imbolnavesc. Nu as zice ca se scurtcircuiteaza. Dar pot aparea polipi sau tumori in circuit, de rezistenta infinita, care denatureaza auzul si vazul, de alfel divin in “multiplexitatea” sa. Asa au aparut noile masinarii. O masina bolnava (faza nasoala e ca masinile chiar daca sunt bolnave, nu mor), imperfecta, si zgomotoasa, ce emite pe frecvente periculoase si oscilante.

Uneori, unele lucruri cred ca trebuie sa se intample. Ieri am zburat catre Hamburg. Aveam anumite temeri legate de transportul aerian dar dupa primele cateva minute petrecute in aer aveam o senzatie stranie ca am mai facut candva acel lucru.

Lumea de sus pare extrem de mica, doar niste forme vagi… in schimb albastrul cerului, linia de contopire al acestuia cu patura de nori (aveam impresia ca zbor deasupra Polului Nord 🙂 ) … ceva magnific. Simteam lipsa presiunii atmosferice, imi vajaiau timpanele insa apoi a trecut.

Nori din avion

Apoi primele raze de soare au aprut undeva, foarte departe:

Am ajuns cam intr-o ora si un pic de la Viena la Hamburg. Cand avionul a coborat printre nori am simtit cateva miscari bruste si simteam viscerele cum urcau si coborau in mine. 🙂 Faina senzatie!

In Hamburg primul lucru pe care l-am facut (dupa ce ne-am cazat) a fost sa mancam ceva. 😛 Apoi am dormit vreo doua ore si am mers catre Miniatur Wunderland, cea mai mare diorama din lume. Diorama e structurata pe tari, sunt sute de mii de elemente:

• Dimensiune: 1800 mp.
  • Lumini: peste 500000
  • Figurine: 300000
  • Copaci: 330000

Toata diorama a fost creata in aproximativ 800000 ore de lucru si totul este controlat de 64 de servere. Superb!!!

Ne-am asezat la o cafenea pe malul Elbei, unde am savurat o cafea si o gogoasa. Apoi am mers sa vizitam gara, de unde pleaca cate un tren la fiecare 4 minute, are peste 70 de magazine, mai multe restaurante si altele. Intr-o asemenea gara chiar poti astepta un tren sa sosseasca sau sa plece. 🙂

Apoi am vizitat cateva magazine de electronice, am mancat ceva si am vizitat primaria si catedrala din Hamburg. Apoi am plecat catre hotel, am facut o baie fierbinte si m-am lasat condus in lumea viselor.

Azi avem un alt itinerariu, revin cu amanunte si fotografii.

cu bine, r.

Update 1, Iunie 14.

Ieri ne-am facut abonamente de o zi, acestea fiind valabile pe toate mijloacele de transport in comun din oras. Am mers sa ridicam biletele pe care le rezervasem pentru “Turandot”. Piesa se va juca in asta’ seara si va fi o montare moderna. Va fi ceva nou. 🙂

Mi-am petrecut ziua “pescuind” cu privirea diverse cladiri, oameni etc. Domul din Hamburg a fost distrus in parte in 1943 in urma bombardamentelor, ramanand doar turla: o chestie aproape neagra, inalta de cca 110 m (?). Am urcat in varful acestuia cu un lift, caci nemtii au pus lift. Sistemul de clopote a fost dragut, caci la ora 12:00 a inceput sa cante cateva acorduri.

Am vazut cum arata si unul din complexele comerciale din Hamburg… dragutz insa totul pute a artificialitate. In drum spre hotel am adormit, eram extrem de obosit. Am ajuns in camera, m-am aruncat in pat si am dormit cateva ore… apoi am iesit sa luam cina dupa care am mers pret de 2-3 ore in “cartierul gay”. Am vazut cupluri sarutandu-se pe strazi, cafenele, restaurante, bar-uri dedicate comunitatii LGBT. Aveam senzatia ca e o lume hetero pe invers. 😛

Hamburg-ul e frumos, oamenii – discutabil. Din pacate prea multa evolutie duce la involutie iar suma calitatilor este constanta. Oamenii lucreaza, totul e foarte protocolar, un sistem de roboti cu creierii spalati care au gandire de turma si nu individuala. E pacat sa vezi cum totul se intapla la ore exacte, un anumit numar de ore, minute. Si arborii, iarba si pasarile sunt parca organizate… nu am simtit nimic virgin, salbatic… poate in afara de muzica care imi urla acum in urechi (Groove Coverage). Lipsa de mister, lipsa de nedezlegat.

Update 2, Iunie 16.

Ieri ne-am intors acasa. Am facut o escala de cateva ore la Viena, unde am luat micul dejun. In prima poza sunt Ramon si Ligia

Ramon si Ligia

Eu si Ligia

Am ajuns la Viena semi-beat, caci din hamburg pana la Viena, in acea ora si ceva de zbor, am ingurgitat ceva vin. In Viena am cumparat si o floare… apoi ne-am imbarcat catre Timisoara.

Toate lucrurile care s-au intamplat in aceste cateva zile nu au cum sa nu puna o amprenta, cat de mica, asupra mea. Nu are sens sa explic aici deoarece “publicul” nu ar intelege (probabil) multe nuante care daca nu sunt prinse cu ambele palme, nu-si au locul.

104_groove_coverage_-_god_is_a_girl

Iar tie Tu-ule: multumesc, uite da un click pe poza asta…

9 COMMENTS

1. ..it gives you the sentiment of absoulte freedom..just the (stupid) thought that you are above everything and all…Enjoy! It’s unique..just like all first times..

2. cat mi-as dori si eu o astfel de calatorie, sa plec in alta tara, sa merg cu avionu sa privesc nori de pe gemuletu ala ” mic “, pt mine astfel de peisaje is minunate, ma face sa ma simt copil din nou defapt inca ma simt copil dar nu ca inainte, minunata calatorie ai avut Robert, ma bucur pt. tine. mi-as fi dorit si eu sa fi fost acolo cu voi…. Kiss from a special frend ;)…

3. sunt acasa 🙂 se finni.. o sa-mi ia ceva vreme acomodarea :d oricum se vede diferenta of of mey mey 🙁

4. da mai Pertry lasa ca te obisnuiesti, nici unde nui mai bine ca acasa…. 😛

5. ce sti tu Gabitzule :p sunt locuri si mai si peste tot in lumea asta poate si in aialanta :-)) btw petry :d

Comments are closed.

Vezi si...

Cum se leaga prieteniile in lumea gay?

Salutare, nici nu stiu cum sa incep, postare asta e diferita fata de celelalte postari ale mele  si nu se potriveste aproape deloc cu ce sustineam eu acolo... In fine, poate e primavara de vina, :) insa in ultimul timp am avut mai multe date-uri decat am avut in tot...