No menu items!

Eu nu cred că Băsescu va fi demis!

Acelasi autor

Cum Sunt?

Chestionarele completate vor fi postate pe website-ul în curs de dezvoltare, pe măsura completării lor: www.cumsunt.ro! Scopul poveștilor comunității LGBT este să ofere informații heterosexualilor cu...

Excesul de prea mult curcubeu dauneaza grav sanatatii (mintale)!

Frate, ce aveti toti cu cacatu' ala de rainbow!? Plm, zici ca DarkQ a devenit brad de Craciun. Bine, ideea e ca am observat...

Bunul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Uneori.

Rasfoind Internetul, acum cateva zile, am dat peste un articol din publicatia online Ring, un alt tabloid specific romanesc unde fiecare titlu contine macar...

Gelozia, bat-o vina

Am fost un om extrem de gelos si posesiv, m-am mai domolit deoarece pe de-oparte experienta m-a invatat ca nu poti inchide un partener...

Cel mai mare regret din viata mea…

... este ca sunt gay. Pe masura ce trece timpul regret din ce in ce mai mult acest lucru. Ideea de ca lumea gay...
RobertG
RobertGhttps://darkq.net
Se pare ca si robotii se imbolnavesc. Nu as zice ca se scurtcircuiteaza. Dar pot aparea polipi sau tumori in circuit, de rezistenta infinita, care denatureaza auzul si vazul, de alfel divin in “multiplexitatea” sa. Asa au aparut noile masinarii. O masina bolnava (faza nasoala e ca masinile chiar daca sunt bolnave, nu mor), imperfecta, si zgomotoasa, ce emite pe frecvente periculoase si oscilante.

De ce? Pentru că Ponta trebuie să respecte decizia CCR. Asta înseamnă că pentru a fi validat referendumul, cel putin jumatate din romanii cu drept de vot trebuie sa se prezinte la urne (mai exact, 50% + 1 din persoanele inscrise pe listele electorale).

Sincer să fiu, mă îndoiesc că vor veni peste 50% dintre români pentru a-și exprima votul legat de demiterea lui Băsescu. Motivele ar fi douăi:

  1. Românii sunt destul de comozi și nu se vor îngrămădi la vot. Pe lângă asta, referendumul este, din punct de vedere sociologic, mai puțin îmbietor pentru electorat decât alegerile obișnuite.
  2. Natura ezitantă a românilor, “lovitura de stat” (așa s-a proiectat, n-ai ce-i face… cu toate că totul a fost constituțional), atenționărie UE, scumpirea automată a unor alimente ca răspuns la urcarea monedei unice… ei bine, toți acești factori vor tăia câte un pic din numărul celor cu drept de vor care se vor prezenta la urne. Aceștia vor fi cei care se vor… abține.

Nu cred că prezența la urne va atinge 50%. poate acolo, 40, 45… dar nu va atinge 50%. Chiar îs curios…

90 COMMENTS

  1. Băsescu este deja suspendat, la referendum votam pentru demitere sau nu.

    Cetatenii vor avea de votat între

    Da, pentru al demite
    NU, daca vor să rămână în funcție.

    Simplul fapt că nu va exista prezenta de 50%+1 nu inseamna ca nu poate sa ii faca viata un calvar din punct de vedere politic.
    Cum ar fi să te întorci la Cotroceni când la referendum poporul ar vota DA in proportie de 65-80%, adica cateva milioane bune? Se duce dracu toata legitimitatea pe care o ai.

    E posibil totusi să avem o participare de 50%+1 pentru simplul fapt că tărănimea si bugetărimea va iesi masiv la vot pentru salariile si pensiile scăzute.

  2. Motivul pentru care este foarte posibil sa NU fie demis in conditiile astea (eu nu ma pronunt pana in ultima zi, lucrurile se schimba foarte repede) este pentru ca sustinatorii lui Basescu nu o sa vina la vot, si astfel pot sa fie 9,000,000 de voturi PENTRU suspendare si 0 sau 149,999 impotriva, daca nu sunt 9,150,000 referendumul va fi invalidat de CCR pentru ca nu indeplineste conditia aia IDIOATA.

    Totusi e posibil ca pana la data referendumului sa fie pubicate si datele recensamantului de anul trecut (cum spunea si Cristian Tudor Popescu, oamenii aia de la INS ar trebui arestati pentru ca au tergiversat atat de mult lucrarile, si se mai intreaba unii de ce USLul schimba oamenii din toate institutiile statului)

    Si apoi sa mai aud pe cineva ca vorbeste de DEMOCRATIA PDL in tara asta…

  3. Apropo’ – Eu pariez pe o prezenta la vot de circa 7.5 milioane, indeajuns incat presedintele sa fie demis, pentru ca, conform noului recensamant, numarul oamenilor de pe listele electorale permanente va fi in jur de 14,000,000-15,000,000, si nu 18,000,000 ca in 2002.

    La alegerile locale au iesit aproximativ 11,000,000 oameni la vot, o prezenta record, iar acum cred ca oamenii vor veni intr-un numar si mai mare.

  4. Non_Lose, io cred exact inversul a ceea ce crezi tu: vot fi mai puțini decât la locale.

    (nu mai tot zi de “suspendare” că, așa cum bine zicea Mario, Băsescu este deja suspendat, DEMIRETEA va fi supusă votului… )

    🙂

  5. Da, evident, stiu, dar am scris gresit si nu pot edita 😛

    Eu a observat ca in momentele agitate din punct de vedere politic oamenii se mobilizeaza in mai mare masura la vot…astfel incat la alegerile europarlamentare, cand lumea avea gandul in alta parte, prezenta a fost foarte mica…pe cand la turul doi al alegerilor prezidentiale din 2009 prezenta a fost de circa 10,000,000, ca sa nu mai vorbim de ultimele alegeri, cele locale, unde USL a castigat toate primariile municipiilor si consiliile judetene, cu vreo 3-4 exceptii (nu mai tin minte numarul exact).

    In momentul asta scena politica e incinsa la maximum, e cu siguranta cel mai agitat moment de cand sunt eu atent la lumea asta. Nu pot sa vorbesc de anii 90′, poate ne spune cineva mai in varsta cum erau momentele tensionate atunci 😀

  6. @Non_lose, știi de ce? Că lumea abia ce a fost invitată la vot… acum urmează iarăși… apoi e mai și speriată… vom vedea.

  7. Basescu este deja suspendat, la referendum votam pentru demitere sau nu. Demitere, mi-e greu sa cred, Constitutional au incalcat o procedura de aia e numit a lovitura de stat, insa sa tineti minte ca Angela Merkel e sustinatoare a lui Basescu, si pana la urma nimeni nu clinteste in fata Germaniei, nici Grecia si nici alte tari!

    Mie imi place de Base, am invatat multe de la el. Uite, in Timisoara s-a vrut schimbare, o avem: ce face Robu ca primar al Timisoarei? Functia de City Manager, unde propus este Orza, fostul vice-primar din perioada Ciuhandu… astfel avem:

    Dinastia CIU, care s-a gatat dupa 16 ani de stat pe fotoliul Timisoarei, vom aveam… cred, alti 16 ani din Dinastia HAN, alaturi de Orza, mana dreapta a fostului primar… si va urma si Dinastia DU … Asa ca suntem mai rau ca in China anul 100 i.e.n. vom avea dinastia CIU-HAN-DU 48 de ani, aprox… daca si asta merge 16 ani! si urmatoarea 16 :))

  8. Nu stiu…conditiile sunt total atipice: sunt primele alegeri care favorizeaza absenteismul de la vot al unei anumite parti. Asta e un lucru care schimba in mod fundamental datele.

    Cel mai rau lucru este sa se intoarca la Palatul Cotroceni un presedinte cu 0 voturi de sustinere (in conditiile de astazi, este posibil)

    Cert este ca 2012 a adus si va aduce in continuare mari schibari, precum s-a profetit 😀 Chiar daca s-ar intoarce Basescu la Presedintie, avem un stat cu totul diferit fata de ce era inainte, si urmeaza si alegerile pentru Parlamentul Romaniei cat de curand, care vor fi dominate de USL datorita legii uninominalului pur, lege preamarita de PDL pana acum vreo 2 luni iar acum contestata de ei. Imi si amintesc cum ne ziceau ei ca e inadmisibil ca unii care nu au castigat alegerile in colegiile lor sa intre in Parlament, acuma si-au schimbat parerea.

    Chiar si pe plan european, se pare ca socialistii le iau locul popularilor.

  9. “Angela Merkel, cancelarul Germaniei, a declarat, ieri, că este foarte îngrijorată de situaţia politică din ultimele zile din România.“Statul de drept a fost încălcat în mod inacceptabil”, a spus cancelarul german, care a criticat dur procesul de suspendare a preşedintelui Traian Băsescu.

    Poziţia cancelarului Angela Merkel, care a avut ieri o discuţie tefefonică cu Traian Băsescu, vine după ce în ultimele zile mai mulţi oficiali germani şi-au exprimat îngrijorările legat de acţiunile USL împotriva preşedintelui României şi a Curţii Constituţionale. Liderul eurodeputaţilor creştin-democraţi germani, Markus Ferber, a anunţat că va iniţia procedura de suspendare a României din Consiliul European pentru “lipsa standardelor minime funcţionării statului de drept”. O altă intervenţie a venit de la influentul europarlamentar Elmar Brok. Acesta, preşedintele Comisiei de Politică Externă a Parlamentului European, a declarat pentru Deutschlandfunk că ceea ce se întâmplă în România este “o lovitură de stat”.

    (Nu sunt nici pro nici contra insa toti umbla dupa ciolan, bata-i Sfantu Duh de nesimtiti. Vreau autonomie in Banat! Am zis!!!)

    Sursa: Libertatea”

    Uite o problema serioasa de rezolvat, ca madam Ecaterina Andronescu e varza la strategia ce o propune, vb mai mult purtatorul de cuvant… deh, profa de chimie ce ii ceri?

    “Anul trecut, cele mai bune trei judete din tara ca numar de elevi promovati la Bacalaureat au fost, coincidenta sau nu, si cele in care nu s-a instalat camere de supraveghere.

    O stranie coincidenta face ca in cele trei judete fruntase din 2011, adica Suceava, Constanta si Botosani sa nu fi fost instalata nicio camera de supraveghere.

    “Pentru ca nu au fost bani pusi deoparte si nu am fost anuntati din timp”, spuneau atunci sefii centrelor de examen.
    Intre timp, in 2012 procentele s-au modificat in felul urmator.
    Botosani – de la 58,27% la 38.9%
    Suceava – de la 66% la 48%
    Constanta – de la 58,74% la 45,17%

    Sursa: Stirile ProTv”

    Iar ce zice “morcovei” aici le zice pe buna dreptate, no offence celor care se uita la Antena3 si nu numai! O fi din celalata gasca, dar constitutional ii dau dreptate…
    “”Oameni, treziţi-vă! Suntem în plină lovitură de stat. Ponta şi USL se şterg pe picioare cu Constituţia, legea şi instituţiile democratice. Trăim zile de urgie care şterg 22 de ani de construcţie democratică. Astăzi Ponta şi USL dau o lovitură de stat, au înlocuit legea cu propriile pofte tiranice”, susţine Monica Macovei.
    Macovei susţine că “Ponta şi USL atacă frontal ordinea de drept şi subjuga justiţia: îl revocă pe Avocatul Poporului, vor să îi schimbe pe judecătorii Curţii Constituţionale prin încălcarea Constituţiei care îi declară inamovibili”.
    “Ponta şi USL acapareaza ilegal Parlamentul şi încearcă astăzi să schimbe şefii celor două Camere prin proceduri ilegale. Tot astăzi au acaparat şi Televiziunea şi Radioul publice. Suntem în plină lovitură de stat. E timpul ca toţi românii să vadă adevărul şi să se opună, altfel dictatura şi tirania se instalează peste noapte”, mai declară Monica Macovei.

    Sursa: Digi24″

    toti sunt interesati sa puna mana pe ciolan, in fond, acum cand se stie ca intra bani de la UE de ce nu s-ar face si ei niste vile la Predeal altele pe la 2 Mai eventual copii sa-i trimita la Sorbonne, ca la Milano deja sunt copii lui Bombonel!

  10. Acum depinde foarte mult de ce vor face atat Basescu cat si USL-ul în campania care a început.

    Pana acum Băsescu are 3-0 față de USL. Trebuie sa recunoastem, Băsescu e probabil cel mai bun politician român de la Iliescu pana azi, poate chiar mai bun ca Iliescu.

    Eu personal mi-am schimbat opinia cu privire la vot. Daca pana azi dimineata eram sigur ca o sa votez DA, pe seara cred ca voi vota NU.

    De ce? Pentru ca avem nevoie de echilibru democratic, de control între puterile statului. Eu personal nu pot permite ca USL-ul să aiba toate puterile în stat, riscăm să cădem în autocrație. E bine să avem un președinte de altă culoare politică, chiar dacă vor exista scandaluri politice, avem siguranța că nu vor putea fura în deplină liniște.

    Si cred cu tărie că avem nevoie de o nouă constitutie, o constitutie care să stabilească daca vrem republica parlamentară sau prezidentiala, nu struto-camila din prezent.

    Un motto potrivit: “Puterea corupe, puterea absolută corupe în mod absolut.”
    Lord Acton

    • Mario, exact. Și mie de aia mi-e teamă. Ca se va fura mai mult ca niciodata.

      Astea cu creșterea salariilor si pensiilor e apa de ploaie. Romania nu are (si nici nu va avea prea curand) bani pentru cresteri salariale. În plus, esența PSD-ului a fost una nefastă pentru România întotdeauna când au fost ei la putere. Asa ca… ma indiesc ca marioneta de Ponta va face ceva, cu atat mai putin Antonescu care nu e pregatit de politica din punctul meu de vedere.

      Nici PDL-ul nu a fost mai breaz… cu toate ca a vrut sa pară… aroganța absolută a lui BOC, penibilitatea Elenei Udrea care povestea de tocuri bătrânilor de la sate, logo-ul pulii de 900 mil euro, patinoare la preturi exorbitante, mai mari ca oriunde in alta parte in EU, deszăpezirea care la noi îi mai scumpă decât în Norvegia sau Finlanda, câte 30 km de autostrăzi date în folosinta… să mai zic?

  11. Cum adica Basescu are 3-0 fata de USL? Eu zic sa te mai uiti putin la sondaje 😀 atat cele ce privesc suspendarea, cat si cele ce masoara increderea oamenilor in el.

    Dar sunt de acord cu tine cand spui ca Basescu e cel mai bun politician, cu siguranta cel mai bun de dupa ’89. Stie exact cum sa-i prosteasca pe prosti: manele, galeti, capete date in gura, limbaj de mahala, bai de multime, discurs despre doctrine politice, aduce in discutie teme idioate dar sensibile pentru romani (Mineriade, Iliescu, Rusia), etc.

  12. bine punctat Mario! tocmai ce spuneam mai sus, vor ciolan afumat de 1 decembrie:)) c`mon frate… o sa treaca multa apa pe Dambovita pana o sa existe un Vlad Tzepes, un Tudor Vladimirescu sau Mihai Viteazu, carora le-au pasat de tara:)

  13. Prezența la vot va depăși așteptările tuturor. Lumea e sătulă de „democrații”, certuri, scandaluri politice… și vor dori să participe la arbitrajul acestor scandaluri josnice. Sincer, până în momentul în care gunoaiele rămase în PDL au început să facă lobby în curtea UE pe marginea „democrației ologite”, aș fi înclinat spre rămânerea lui Băsescu la putere, pentru că astfel s-ar fi contrabalansat viața politică.

    Însă în condițiile în care suntem efectiv șantajați și amenințați din afară pentru o procedură perfect legală și democratică, mă văd reacționând împotriva acestor șarade extraordinar de perverse. Leul se depreciază pentru că este o perioadă de instabilitate politică, dar nu pentru că noua putere ar constitui vreun pericol pentru democrație.

    Merkel și restul „apărătorilor democrației” fac lobby din teama ca România să nu cumva să iasă, prin prisma unei noi conduceri, de sub jugul împrumuturilor și al exploatării corporatiste. Mai bine și-ar vedea de austeritățile lor și de cârpirea Uniunii, care oricum se va duce dracului în curând.

    După Grecia, se vor „prăbuși” pe rând Spania, Portugalia și Italia, datorită fraudei bancare transformate peste noapte în „criză financiară” și nici un stat european, în frunte cu neînfricata Germanie, nu va fi dispus să plătească datoriile acestor „victime”. Deocamdată se pompează încă împrumuturi, ca și în cazul Greciei, fapt care nu face decât să amâne puțin colapsul și să adâncească datoria pe care o au statele cu deficit la buget. Rezoluția finală în cazul crizelor financiare a fost mereu războiul. Să sperăm că lumea a evoluat…

    Cred că e timpul să nu mai stăm cu mâna întinsă la UE și să înghițim scuipatul marionetelor de pe scena lor politică, pentru că NU ne dă nimeni nimic degeaba. Ar trebui să ne intereseze mai mult ce este în ograda noastră. Noroc cu România, că s-a mai abătut atenția internațională de la problemele pe care le au mai multe state momentan cu protestatarii lor, care protestatari nu se mai prea uită în gura lor, așa cum nici noi nu am mai prea pus botul la cacialmalele lui Băsescu.

    E un lucru bun, zic eu, o schimbare, pentru că oamenii au început să conștientizeze că ar trebui să ne intereseze mai mult despre ceea ce fac politrucii noștri și să mai luăm și singuri frâiele în mână. Nu sunt buni, alții. Nu sunt buni nici ăia, gata, alții. Până când s-or sătura de pușcărie toți cei care nu înțeleg că țara nu le aparține. Altfel nu se mai poate!
    Dorința mea cea mai mare este aceea ca cei din fosta conducere să plătească pentru TOT răul făcut României. Pentru asta merg la vot.

  14. Mario si Non_Lose nu se uita pe acelasi canal Tv, de aia nu cad la intelegere cu privire la sondaje :)) funny!

  15. Ce am învățat de-a lungul timpului este să nu mă încred în sondaje date publicității.

    In acest sens, recomandarea mea este să faceti o medie între sondajele ambelor părți și veți avea o viziune aproximativ reala.

    “I only believe in statistics that I doctored myself” ― citat atribuit lui Winston Churchill de Joseph Goebbels.

    Din punct de vedere al imaginii, Băsescu are un 3-0 față de Ponta.
    1-0: Plagiatul
    2-0: Masterul
    3-0: „Lovitura de stat”
    putem considera totusi:
    3-1: Suspendarea

    • @Gabriel, nu cred că așa zice la Antene, dar e logic ce spune. Dpdv psihologic oamenii asta văd. Prea putini sunt cei care văd dincolo de ce li se spune.

  16. Robert, te inseli cu privire la lipsa banilor. Trebuie doar sa vrei sa stopezi evaziunea fiscala. De exemplu, un singur transport de produse petroliere care este lasat sa treaca de niste vamesi corupti pagubeste statul roman cu zeci de milioane de euro (am vazut niste reportaje socante pe tema asta, la In Premiera).

    Trebuie doar sa fure mai putin, si daca ma uit in spate vad ca nicio alta guvernare in afara de PDL nu a indraznit sa taie salarii si pensii (si asta cu un tupeu incredibil, invaluit in minciuni: prima data ca nu va exista un imprumut de la FMI, apoi ca nu vor exista taieri de salarii si pensii, apoi ca taierile sunt doar temporare). Deci, oricat de hoti ar fi fost aia de la PSD pe timpu’ lu’ Iliescu si Nastase, macar au furat mai cu bun simt (pe langa faptul ca au dublat PIBu).

    Si te rog sa nu zici de Ponta ca e o marioneta 😀 Poti sa zici orice altceva, dar nu are cum sa fie marioneta pentru ca nu prea mai exista nimeni mare in spatele lui (pe Iliescu il cauta moartea pe-acasa iar Nastase e la zdup)…a doua personalitate ca importanta din PSD este Liviu Dragnea, si cred ca putem fi de acord ca nu se compara 😛

    Fireman, exact. Merkel face presiuni probabil pentru ca raportul de forte din Consiliul Europei se inclina in favoarea socialistilor, de fapt a inceput deja (la ultimul, au fost adoptate deciziile sugerate de Francois Hollande) si ii e frica sa nu cumva sa se strice planul ei de austeritate.

  17. RobertG stiam lucrul asta, pt ca inainte sa ascult o voce … prefer sa fac “cina cea de taina”, sa iti mai povestesc ca Monopol era pe Antena3? Sinteza zilei cu Mihai Gâdea – Antena 3 cu prelungire pe In gura presei cu Mircea Badea, ceea ce mi se pare aiurea sa cred ceea ce imi zice DOAR sustinatorii USL-ului!

    Ascultam pe toti, vedem ce au de zis toti si abia atunci tragem concluzia… Normal ca pun bazele celor de la Antena3 pt ca promovau doar imagini sau reportaje defaimatoare la adresa lor, ba aia ca e proasta si nu stie sa numere, ba aia ca a facut un dezacord, ba aia ca se scarpina la fofo, ba ala care doarme pe el…

    Daca e DEMOCRATIE, atunci hai sa analizam ce au facut “bun” si ceilalti, nu sunt sustinatorul lui Base, sincer nici nu merg la Referendum pt ca mi se pare o pierdere de timp; insa ma intreb: Ponta stia ca buletinele astea de vot de la Referndum sunt facute pe banii cetateanului de rand? Ca in noiembrie se vor face alte buletine de vot pt presedinte si parlament plus camera deputatilor? C`mon frate, sunt bani si astia si sunt ferm convins ca nu a scos 2 lei din buzunarul lui… Unde sunt aia 8%?

    Cum zice un precen de-al meu: be-m-ai!

  18. @Mario, non_lose este fan antena 3, iti dai seama ca vorbeste din ce vede acolo fara sa se fi interesat si prin alte orgazi ale televiziunilor… si mai sus am dat un exemplu clar din ce fac USL-istii in Timisoara, vreau sa vad ca cineva e impotriva a ceea ce am zis eu… Pana la urma si Non_Lose si RobertG mai stau in Timisoara…

  19. Robert, USL nu este doar PSD. Nu cred că s-a schimbat filozofia PSD chiar deloc, însă s-au schimbat foarte mult condițiile jocului. PSD a pierdut un procent mare de credibilitate de la ultima lor guvernare, fapt care a produs opțiunea pentru alianța cu PNL, de teama unei înfrângeri pe cont propriu, oamenii au început să iasă în stradă (ca în ianuarie) pentru a-și afișa nemulțumirea, iar contextul internațional nu este nici el unul roz, ceea ce creează presiune asupra puterii prin prisma atenției sporite a populației. PSD-ul este foarte periculos, ca și „strategie de luptă” pentru că sunt ca o caracatiță, însă cred că nu vor mai avea niciodată șansa să se manifeste ca în trecut. Nu am spus că sunt adeptul vreunui partid, ci sunt adeptul alternării puterii, pentru că numai așa se pot pedepsi „foștii”. În condițiile în care se menține la putere un om care a demonstrat doar abilitate politică, fie ea remarcabilă, în scopuri obscure, iar nu un real interes pentru binele țării, nu cred că putem avea speranța că se poate schimba ceva în bine, pe lângă scandalurile neîncetate (care mie mi se par a fi doar o diversiune bine ticluită) între diversele capete de interese.
    Și am mai precizat undeva că singurul din scena politică pe care îl respect, până la proba contrarie, este Antonescu.

  20. Mâine o să-mi exprim și eu părerea că acum mi-e somn. Poate apare AdmiralRauss pe aici să ne lămurească ce și cum e cu demiterea.:)

    Până atunci, vă invit să aruncați un ochi, poate că unele lucruri nu le știați:

  21. PPE are 47,5% din voturi, daca consideram ca RO este încă la PPE.
    PSE are 19,05% din voturi, fără România.
    România reprezintă a șaptea putere de vot din CE, cu 14 voturi ce reprezintă 0,41%, deci nu prea conteaza la nivel de vot decat atunci cand e nevoie de majoritate calificata (65%).

    Mai degraba e vorba de tendinte politice europene. Daca Băsescu pierde, ar insemna că popularii au pierdut în nici 6 luni Franța (12,95%), Olanda (3,31%) și România (0,41%), ceea ce înseamnă un total de 16,67% în 6 luni. Asta poate duce la o extindere a liberalilor și socialiștilor în Europa, în dezavantajul popularilor.

    Mai este pe lângă asta și dreptul de veto special al României 🙂

  22. @RobertG, Non_Lose e matur in gandire si asta o cunoastem amandoi, insa in mom in care esti indoctrinat doar de la un punct de informare si te invarti in acelasi cerc normal ca vezi doar ca e roz in partea in care stai, iar cealalta e gri!

    nu e cu batai directe, insa ii urez multa sanatate lui Non_Lose, eventual sa mai creasca si sa admita ca lumea nu o face doar un post de televiziune, numit Antena 3.

    Cine are garantia ca USL va fura mai putin? Vreau inca sa ma bucur de Rosia Montana, se poate? Cat timp? Pana cand cei care sunt in conducere vor pica la un acord cu USL? HILAR!!!

    Guys, eu va urez o dimineata cat mai placuta, pt ca in cateva ore ma trezesc, pana atunci ma arunc pe geam sa fumez o tigara si o sa ma bucur de faptul ca USL sau PDL a trimis ploaia in Timisoara, asa putin!!

  23. Garantie propriu-zisa nu am, dar uite ce ma face sa cred asta:

    1. In timpul guvernarilor PSD si PNL s-au marit extrem de mult salariile, cam de 3 ori intre 2000 si 2008. Nu stiu cum au reusit, dar asta s-a intamplat. Nu am garantia ca asa se va intampla si acum, dar mai degraba as vota cu unii care au in precedent marirea pensiilor si a salariilor decat cu unii care au taiat in venituri cu drujba. Trendul actual este pozitiv oricum, s-a facut o marire de 8%, urmeaza una de 10%, si s-a stopat impozitarea pensiilor de peste 780 de lei (acum se impoziteaza decat diferenta de pana la 780 lei).

    2. Daca ramane ceva in urma PDL este ca Justitia a inceput sa functioneze si la nivel inalt CATUSI DE PUTIN. Precedentele Adrian Nastase, Ionel Mantog, Catalin Voicu, si PDListu’ ala de la Galati, imi scapa numele, ii vor face pe politicieni un pic mai reticenti in a mai fura. Victor Ponta a declarat deja ca nu va fii la putere toata viata, deci este constient ca va veni un moment in care va fii in opozitie si vanat de Justitie daca are motive.
    Justitia e in continuare politizata si extrem de ineficienta, aservita mafiei imobiliare (in Timisoara se vede cel mai limpede lucrul asta), asta ca sa nu para ca fac apologia justitiei PDL.

    3. PNL este singurul partid care nu a incercat sa politizeze institutiile statului cand a preluat puterea. E o asigurare cat de mica impotriva temeriror ca PSDul va devenii un partid stat iarasi. In cazul dictaturilor PSD si PDL ei erau singuri la guvernare (aproximativ) si puteau face ce vroiau, acum este o alianta intre doua mari partide, iar daca va exista o tema extrem de controversata poate surveni o schisma.

  24. Erata: urmeaza o marire a salariilor cu 6% in 2013, nu 10%.
    Aa si am uitat sa mentionez ca simtul civic al romanilor s-a mai trezit din somn. Acum protestele sunt o forta coercitiva impotriva deciziilor Guvernelor.

  25. De unde vor avea bani de 6%, dupa ce anul asta cresc salariile cu 8% luna asta si 8% in decembrie?

    Anul asta trebuie returnata prima rata la FMI de 3 miliarde, din care BNR da din rezerva 2 miliarde iar Ministerul de Finante da 1 miliar.

    Anul viitor trebuie sa returneze la FMI 4 miliarde, din care BNR da 2 miliarde iar Ministerul Finantelor da 2 miliarde.

    De unde vor găsi bani? Un răspuns simplu ar fi că încep să tipărească bani, sau că pe baza unui curs mai mare obtin accize mărite.

  26. Mario, marirea de 6% (nu 8%, pentru ca se da la o suma mai mare) va intra in vigoare in luna Decembrie, dar banii vor intra in buzunarele bugetarilor cand vor lua salariile in luna Ianuarie a anului 2013.
    Nu stiu de unde vor lua banii, dar sunt optimist, Ministrul Finantelor, Florin Georgescu, imi inspira incredere si profesionalism 😀

    Ah, si sa nu uitam ca Guvernul USL este nevoit sa lucreze anul asta pe Bugetul facut de PDL, anul viitor el va fi asezat pe alte prioritati. Probabil ca vor face mai putine telegondole, patinoare, sali de sport, terenuri de fotbal in panta si parcuri la sate 😀

  27. Mie Florin Georgescu imi inspira groaza. Stii de ce? Pentru ca el era ministrul finantelor în perioada când inflația în România a ajuns până la 256%.

    Stiu povesti din perioada aia, când Georgescu se ducea cu vreun director de intreprindere sau de la mineri în biroul lui Isarescu (BNR a devenit independenta in 2004) si ii solicita imperativ bani, „nu mă interesează cum, găsești tu o metodă”.

    http://acru.ro/bugetari-inflatie/

  28. Mario, ar mai fi o posibilitate: să se scarpine Merkel în cap și să ne plătească datoria de 19 miliarde de euro pe care o are Germania față de România. Asta dacă jegul de Blaga nu va mai avea posibilitatea să blocheze înființarea comisiei de analiză economică care să cerceteze această datorie istorică… Posibil Merkel să fie atât de „zguduită” de schimbarea puterii și din acest motiv. (http://www.realitatea.net/datoria-istorica-a-germaniei-catre-romania-senatul-analizeaza_883011.html)

  29. Eu nu imi mai pun speranța în datoria istorică a Germaniei fata de noi. Este întradevăr certă, lichidă şi exigibilă dar sansele sa vedem ceva dupa atat amar de timp sunt undeva la 0,1%. Mai ales in situatia actuala a zonei euro.

    Daca ar fi să o plătească, ar plăti-o în rate anuale în 10-15 ani, dar nu cred. Mai repede ne dau un sut afara din UE decat sa ne dea banii.

  30. Mario, da, ai dreptate sa-ti fie groaza, eu nu stiam de detaliul ala 😛 Dar acum conditiile sunt radical diferinte, Romania nu mai e in anii 90-92, plus ca inflatia este stavilita la niveluri foarte scazute de miile de tratate europene aflate in vigoare 😀 Imi amintesc ca inflatia pe care am avut-o anul trecut (parca 6%) era considerata foarte mare in comparatie cu celelalte tari europene catre care tindem si noi, indiferent de regimul politic.

  31. Anul trecut a fost o inflatie de 3% pe sistem monetar-financiar si de 5% pe sistem comercial. O inflatie pe sistem monetar-financiar excelentă, undeva în jurul mediei UE. E singurul an când am reusit să atingem al doile punct obligatoriu pentru aderarea la euro.

    Anul asta o să fie undeva la 4,5%. În primele 6 luni este de 2,6..%.

  32. Da, multumesc pentru clarificare 😀
    Fireman, nici eu nu cred ca Germania va da banii inapoi Romaniei, e mult prea mare suma, si mult prea mare perioada de timp care ingroapa dtoria asta.

  33. Non_Lose, se pare ca ai postat cel de-al 34.000-lea comentariu pe site. Felicitări 🙂

  34. Mario, ca și în cazul celorlalte datorii ale altor state către România (din perioada ceaușistă) – Irak, Siria, Mozambic, Ucraina, Cuba -, da, este posibil ca această datorie să fie uitată. Însă cred că o datorie este datorie, chiar dacă e istorică și am putea folosi acest atu pentru a ne câștiga măcar respectul. Dar câtă vreme se fac presiuni din exterior să uităm de aceasta, guvernul de la putere suspendă orice acțiune în direcția evaluării și apoi ne împrumutăm și mai mult… mi se pare penibil să punem între această situație și democrație semnul egal, sub ilustra guvernare PDListă…

  35. Irakul ne plateste datoria aia de 900 de milioane de dolar in 23 de ani, ca asa a negociat ne Băesescu, dupa ce le-am sters 2,6 miliarde din marinimia lui nea Traian.

    „Într-o altă telegramă, preşedintele Traian Băsescu i-ar fi asigurat pe americani că ţara noastră este dispusă să renunţe la cea mai mare parte a restanţelor pe care Irakul le are faţă de noi. „Băsescu a confirmat că România este dispusă să şteargă 80% din datoriile Irakului, de 2,6 miliarde dolari”, potrivit Wikileaks.”

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/wikileaks-datoria-irakului-recuperata-in-23-de-ani-221099.html

  36. Multumesc! In primul rand mamei, care a fost alaturi de mine tot timpul, apoi profesoarei mele de franceza din liceu, care mi-a fost foarte draga si nu in ultimul rand, lui Dumnezeu, care este atat de bun si ne iubeste pe tot! 😀

    Fireman, ai dreptate…cum sa folosesti o datorie pe care n-o s-o mai vezi niciodata? Pai uite asa: Ce?! Romanii sunt hoti, prosti si nespalati?! Nu cumva voi, nemtilor, sunteti datori la astia cu vreo 19 miliarde? 😀

    Cum este, de fapt, si cu italienii: toti se plang de tiganii de cetatenie romana care fura prin Italia, dar numai un singur afacerist italian a facut evaziune fiscala in Romania de vreo 700 milioane euro acum cativa ani (parca evaziune fiscala era, nu? nu mai tin minte exact, dar stiu ca era suna aia uriasa in discutie).

  37. Mda, și în condițiile astea, vin apărătorii „democrației” să ne dea indicații pentru schimbările viitoare, iar noi ne minunăm de „abilitatea politică” a lui Băsescu.

  38. Mario, intervin şi eu , poate prea târziu, deja discuţia a ajuns în altă parte. Echilibrul puterilor e o idee bună, de aia ai putea vota un nou preşedinte de la PDL. Băsescu reconfirmat preşedinte e o soluţie FOARTE proastă, am ştiut asta de când a fost ales a doua oară, evoluţia evenimentelor mi-a confirmat impresia. Suspendarea de acum are rostul de a debloca situaţia, sper că toată lumea acceptă această evidenţă, nu se poate continua aşa. Băsescu nu poate colabora cu actuala configuraţie parlamentară (eu cred că nu poate colabora cu absolut nimeni, dar asta ar putea fi efectul îndoctrinării). Fiecare stă pe baricade şi din când în când îşi dă pantalonii jos, sau ridică fustele şi le arată celorlalţi curu’. Cineva poate şi are datoria să tranşeze disputa. Noi suntem aceia care vom alege cu cine mergem mai departe şi nu e nicio supărare. Eu nu cred că se va produce o mare schimbare, nici justiţia nu va fi spectaculoasă, nici ştiinţa nu va deveni mai prestigioasă, aşa cum nici nici noi nu vom deveni mai harnici, eficienţi şi cinstiţi.
    Nu ştiu dacă vor veni 50% +1 la referendum, dar consider ticăloasă strategia de a descuraja participarea (da, e mai ticăloasă decât abuzurile USL) Şi nu mă refer la vreunul din comentariile din discuţia aceasta, ci la campania care se profilează. Iarăşi mă aştept la încercarea de a zăpăci lumea, aştept sloganuri care să încurce voit oamenii.
    NU mai e mult şi vom afla cum stau lucrurile. Mai întâi vom şti dacă revenim la o logică a echilibrului sau continuăm cearta sterilă, pentru ca apoi să facem cărţile pentru noua partidă. După care lamentările vor fi inutile ani buni de acum încolo.

  39. Am inteles ca o parte din mass media si cei care se perinda zilnic pe la tv au o problema cu decizia prin care trebuie in primul rand sa se treaca de pragul de 50% privind prezenta la vot. Mie mi se pare o decizie corecta si logica, pana la urma e o decizie destul de importanta, nu vorbim de alegerile la comune si orase.
    Oricum, nu credeam ca voi spune asta, avand in vedere ca m-au deranjat mult actiunile lui si nu numai, dar nu ma duc la vot, pentru a-l sustine pe Basescu. De ce? Pentru ca Ponta deja intrece limita in a se institui numai el si ai lui la putere, ceva nu e in regula cu actiunile lui Ponta si nici macar nu am vazut un plan de imbunatatire a situatiei in Romania. Se evita acest lucru, probabil pentru ca au realizat incapacitatea de a duce Romania pe o directie mai buna, si se axeaza, ca de obicei, numai pe lucrurile prost facute de PDL.

  40. Am o întrebare pe care o adresez juriştilor de p-aci . Dacă referendumul e invalidat, ce se întâmplă, se face altul sau se anulează suspendarea preşedintelui?

  41. Mario #1 Detectez o nuanţă peiorativă în “ţărănimea şi bugetărimea” ? Hm…

    Non Lose # 6 Anii 90 … se certau oamenii în familie , ne petreceam nopţile la TV urmărind dispute politice. Eram copii care primiseră o jucărie nouă, dormeam cu ea pe pernă.

    Gabriel #15 Nu cred că vrei cu adevărat. Vlad Ţepeş, Mihai Viteazul ( ăsta a legat ţăranii de glie) le păsa lor de ţară cum îmi pasă mie de McDonalds.

    Fireman gândim la fel, oare ne îndoctrinăm la aceeaşi oficină?

    Robert #18
    Gabriel #21 Dacă PDL au furat, prostit, jignit, hai să punem alţii şi să nu mai aşteptăm 40 ani dacă va fi cazul să-i radem şi pe ăştia. Dacă USL nu face treabă , noi suntem capabili să susţinem opoziţia să îi schimbe.

    Adi , înţeleg că îl susţii pe Băsescu deci? Adică suma abuzurilor, umilinţelor, taxe mărite, spitale închise, minciuni date pe faţă , e mai mică decât suma abuzurilor făcute pentru a răsturna abuzurile iniţiale? Bun, înţeleg socoteala . Nu înţeleg de ce te deranjează faptul că ne numărăm, că vedem câţi vrem una şi câţi vrem cealaltă. Pentru că absenţa e o sabotare a numărătorii. Cea mai naşpa situaţie va fi cea expusă şi de Non Lose şi de alţii. Aceea că referndumul va fi clar dar nevalid ( 80 % pentru suspendare sau mai mult dar 48% prezenţă). Pentru că asta va bloca situaţia suplimentar. MIe şi respingerea suspendării mi se pare preferabilă.

  42. Mai am o rugăminte, încercaţi să vă adresaţi fiecăruia pe numele său, e o strategie jalnică să anulezi argumentele preopinentului etichetându-l.E nedemn să ataci demonstraţia cuiva spunând “eşti sub influenţa Antenelor (sau B1)” Suntem oameni inteligenţi cu toţii şi ne formăm părerile după structura noastră, principiile fiecăruia ne orientează către sursele de informare compatibile şi nu invers. Şi dacă argumentele mele seamănă cu cele prezentate de unul dintre formatorii de opinie nu înseamnă neaparat că mi-am cedat autonomia intelectuală, e posibil să gândim la fel.

  43. Nu știu dacă la referendum se va prezenta mai mult de 50%+1 din cei pe liste sau nu dar personal mi se pare normal și logic ca președintele (sau primarul) să fie demis doar dacă la vot se prezintă mai mult de 50%+1. De ce? E foarte simplu. Ca organizație politică mi se pare eșec total momentul în care vrei să “deturnezi” o actuală conducere (președinte/primar) și nu ești în stare să mobilizezi mai mult de jumatate din oamenii de pe liste să voteze pentru chiar dacă la vot majoritatea e pentru. Înseamă că restul persoanelor sunt ok cu situația actuală.

    Oricum nu cred că va fi suspendat. Eu personal sunt sătul de scena politică. Toți sunt la fel. Iar orice respect (oricât de puțin) care l-aș fi avut vreodată pentru Ponta si Antonescu au dispărut cu desăvârșire din momentul în care USL a ajuns la guvernare.

    În ce privește prezența la vot, personal cred că motivele care le-ai enunțat Robert pentru absență vor fi defapt motive pentru prezență.
    Iar sondajele: de acord cu mario; nu mai cred niciunul; sunt doar cu scop manipulator și nu statistic.

  44. CM#52 O opinie foarte pertinenta. As fi dispus sa votez DA la referendum daca as avea siguranta ca un reprezentant al PD-l (sic!) ar avea vreo sansa impotriva lui Antonescu.

    Rămâne să vedem cum decurge campania electorală. Cu actiunile de ieri ale DNA au inceput deja să mă enerveze.

    CM#54, conform principiului vointei indirecte, aplicat de CCR inca din 1992 pana azi, neprezentarea în numar îndestulator la vot duce la concluzia ca poporul nu este de acord cu demiterea.

    Deci daca nu exista o prezenta de 50%+1 din cetatenii cu drept de vot, Traian Băsescu redevine președinte cu depline puteri pana in 2014.

  45. Non_Lose nu spune ca justitia a ajuns sa functioneze pt ca Nastase a ajuns la puscarie, sau Mantog.”Nastase la puscarie” nu este opera functionarii justitiei, ci un ordin extern care a trebuit neaparat executat. In ceea ce-l priveste pe Mantog, personal, ma asteptam sa ajunga la puscarie de cum a ajuns Ponta prim ministru.

    Toata lumea din Tg jiu stie sau ar fi trebuit sa stie despre diferendul dintre Ponta si Mantog, cum “spala pe jos” Mantog cu Ponta cand acesta din urma era doar un simplu functionar la primarie. Nu spun ca Mantog nu merita sa mearga la psucarie, o merita cu varf si indesat, este un Mischie doi, dar asta a fost, sunt sigura, mana lui Ponta, nu eficienta tulburatoare a justitiei. Cat despre ceilalti tin sa amintesc ca mereu cand o venit o noua putere au cazut cateva capete de la predecesori.

    Cat despre asa numitele mariri de salarii, neimpozitari si alte asemenea masuri, am mai spus ca nu ne incalzeste cu nimic buzunarele daca ni se da pe o parte si ni se ia pe alta(s-a scumpit curentul, combustibilul, scumpirile aferente acestora, euro creste de zici ca-i pompat).Bestial a fost cand s-a spus ca indemnizatia pt mame nu a revenit la ponderea initiala pt ca nu a putut fi pusa in discutie odata cu celalalte deoarece a fost impusa printr-o alta lege si nu au mai avut timp sa o discute, asa ca dupa vacanta parlamentara o vor pune in discutie.Pana o pun ei in discutie, pana o aproba sau nu, pana o publica, pana intra in vigoare ne apuca anul viitor- in cel mai bun caz- daca nu cumva chiar trece.

    Cineva spunea mai sus ca nu trebuie sa credem in aceste sondaje de opinie. Nimic mai adevarat! Aceste sondaje sunt foarte pertinente.La fel cum este si mass media si nu fac referire aici numai la Antene sau B1, toata mass media-ziare, radio, tv …

    Din punctul meu de vedere este anormal sa faci o emisiune in care sa vorbesti despre legi, procedura, aplicare si efecte a acestora, cu ziaristi, critici, politicieni, scriitori, actori. Astia nu au pregatirea de a vorbi despre asa ceva, spun asta cu toata stima si respectul pt fiecare in parte.

    Ma uitam intr-o seara la o fatuca( ziarista) care tine Constitutia in mana, citea anumite articole si oferea explicatiile aferente care nu aveau nimic in comun cu ceea ce legiuitorul a vrut sa spuna. Nu degeaba se spune ca “prostul nu e prost destul daca nu e si fudul”! Simultan, la un alt post tv, la care probabil nu se uitau multi( este vorba de TVR2), era invitat un profesor de drept administrativ care vorbea despre acelasi subiect, dar diferenta de continut era imensa.

    Multi si-au insusit ceea ce spunea ziarista, care dezinforma clar, fara a mai trece informatia prin filtrele creierului, iar saracul profesor, dupa ce ca se afla la un post la care nu se uita multi, un post despre care se spune ca este Basist, mai si spunea ca au fost incalcate grav prevederile legale si s-a facut abuz de putere din partea celor de la Usl, abuz care se perpetua nu “de ieri de azi” si e cazul sa se puna punct.

    Formatorii de opinie sunt politicienii( care bineinteles ca nu vor avea o pozitie obiectiva, isi vor sustine propriile interese si vor ataca adversarii), ziaristii( care, ar fi bine sa intelegem, ca nu sunt doctorii in toate domeniile, nu sunt atotstiutori, de multe ori nu au calificarea necesara de a vorbi despre un anumit subiect), despre scriitori, actori si altii asemenea, nu are rost sa spun ca ei doar isi dau cu parerea, nimic mai mult.

  46. CM#55 Nu a fost intenția mea să dau o tentă peiorativă. Acum când citesc, chiar are o tenta peiorativa.

  47. Despre sondajele “mincinoase”:
    http://turambarr.blogspot.ro/2012/07/in-tara-asta-toata-lumea-gindeste-cu.html

    Adi, cum ar fi ca la alegerile prezidentiale sa fie aceeasi regula idioata: sa fie in turul doi Basescu si Obama, Basescu sa ia 5 milioane de voturi iar Obama 4 milioane, iar alegerile sa fie anulate pentru ca nu s-au adunat 9,150,000 de oameni pentru aceste alegeri foarte importante…cum ar fi?
    Sau pur si simplu sustinatorii lui Obama, constienti ca Basescu va castiga intr-o competitie normala, sa stea casa pentru ca Basescu nu va aduna niciodata 9,150,000 voturi de unul singur…

    Mie asta mi se pare cel mai grav lucru care s-a intamplat vreodata de cand sunt eu atent la scena politica. Pana acum ne oripilam cu totii la abuzurile diferitilor conducatori, dar acuma s-ar ignora o alegere extrem de importanta a oamenilor, si pana la urma de-asta se numeste democratie. Eu sper in continuare ca oamenii antibasisti se vor mobiliza la vot si ca listele electorale se vor actualiza odata…pentru ca PDListii vor sta acasa, e in avantajul lor sa nu fie numarul de voturi necesare.

  48. Problema cu voturile nu va consta in cele din România. În România am cât de cât siguranța că majoritatea vor vota pentru demitere și cred că se va strânge și prezența necesară.

    Și chiar dacă nu se strânge prezența necesară cu cei din țară, am vorbit deja cu prieteni români din Europa și Americi, Australia, etc și au zis că se vor prezenta masiv la vot. Acum să vedem și dacă vor avea și unde să voteze toți.

  49. Anka, vroiam mai degraba sa spun ca justitia a inceput sa aresteze politicieni. Pana acum cred ca era o lege nescrisa de-a lor, sa se lase unii pe altii in pace. Am si mentionat ca este in continuare politizata, ineficienta si aservita unor interese.
    Si da, stiam de conflictele dintre Ponta si Mantog, sunt din Tg. Jiu 😛

    Referitor la cresterile de salarii: nu, nu sunt in zadar – ai fi preferat sa nu se dea si curentul/benzina sa se scumpeasca. In timpul guvernarii PDL nu numai ca s-au taiat drastic veniturile, au fost si o gramada de scumpiri asa ca oamenii au fost atacati dur din 2 parti. Acum macar sunt atacati dintr-o parte si ajutati din cealalta. Cred ca oricum cresterea salariala depaseste cu mult echivalentul scumpirilor care au loc in perioada asta, dar asta nu e foarte important in discutie.

  50. Bai, Non_Lose, hai ca esti culmea… Te-o intrebat Robert aseara ai certitudinea ca astia nu o sa fure mai mult? Tu vi si vb de scumpiri de care nu s-au pus problema, iar in fond si la urma urmei sa le scumpeasca. Unde sunt aia 8% promisi?

    Mai sus ti-am facut un review a ceea ce e in Timisoara, poti comenta? Nu, pt ca nu ai nici cea mai mica idee. Logic, esti indoctrinat de Antena3 si punct… Am impresia ca esti capos si nu vrei sa intelegi ca oamenii nu mai cred absolut nimic! Ma bucur ca tu poti crede niste cacaturi, eu nu! Si e punct!

  51. Mario, oricat as combate ceea ce spune Non_Lose e fara efect. De ce? Pentru ca: odata ce nu sintetizezi informatia sau mai rau detii o informatie doar de la o sursa atunci e crunta povestea; degeaba vin eu si iti explic, eu am vazut la ProTv ca astia au furat jumatate de bou deja… Ca vine Non_Lose si se argumenteaza cu niste “epitete”, daca le pot numii asa, ca dom`le la Antena3 se arata ca aia deja au furat trei, nu jumatate!

    Intelegi? Atat eu cat si RobertG l-am intrebat o chestie, astept un raspuns clar, limpede si semnificativ! Eu am ridicat o problema locala, ce-i drept, vreau o explicatie pt functia aia blestemata de city manager, ce face fostul om a lui Ciuhandu? Daca la putere e USL? Si da, l-am fotat pe Robu, crezand ca exista o schimbare, insa in momentul in care s-a scos pe digi24 mail-urile semnate de el, in care se vedea clar ca baga bete-n roate celorlalti… eu ce cred? Aaaa, e din USL!

    Cu ce-i mai bun Ponta decat Boc? A, da! O sa faca metropola din Tg Jiu si o sa faca un cacat de autostrada ca sa uneasca orasul de restul metropolelor! Muta capitala la Craiova? Ce face el acolo? Exact cum a spus Macovei: “Oameni buni treziti-va!”

    Nu puteam sa implementez in Timisoara, transportul local nocturn pt ca petitia semnata avea pana in 2500 de semnaturi, asta pe timpul lui Ciuhandu, cu siguranta Orza/Robu o sa-mi ceara 5000 semnaturi!

    Parcul Copiilor din Timisoara, 2,5 mil euro, pe ce? Heaven Lounge are un contract de cesiune pt 5000 metrii patati, in real sunt 15000m. Angajatii Primariei prezinta legitimatia la intrare pe Strand si nu platesc nimic, iti dai seama ca sunt probleme de rezolvat!

    Imi place omul care asculta, invata, sintetizeaza si nu se rezuma la prostii!

  52. Gabriel, apelul făcut de Mario, pe care Robert l-a întărit şi pe care şi eu îl susţin se referă la distincţia dintre om şi idei. Poate nu înţelege omul, poate nu explici tu bine, poate are alt mod de a evalua ,indiferent care ar fi situaţia avem datoria să ne respectăm.

  53. Dumnezeule mare, GabrielJoao, tu din 3 paragrafe, în 2 menționezi că „atât tu cât și RobertG…”. Frate, mai ho, că ți se strepezesc dinții! Ai ceva de câștigat? Spune și mie, că sunt curios!
    Dacă nu ești în stare să argumentezi fără atac la persoană, nu te comporta ca Boc. Poate așa îți mai speli păcatele? Încearcă o biserică… Mi se pare un contrast strigător la cer!
    Discuțiile erau despre politică nu despre utilizatorii DarkQ
    (Părerea mea)

  54. Caz real in Timisoara 2012:

    Acest animal, in tari civilizate ajuta orbii sa traverseze strada, ii plimba si au grija de ei


    Timisoara 2012 Consiliul Local a decis:

    Acest caini sunt periculosi, trebuie musai sa ai botnita, lesa, daca se poate sa nu il plimbi in locurile publice din oras si musai sa nu cumva sa faca baie in Bega.

    Sa mor eu daca am mai vazut asa ceva; pe nimeni nu deranjeaza boschetarii din oras care vin la fiecare 5 minute, pe rand sa-ti ceara ba 1 leu ba o tigara… Robert poate confirma. Pe nimeni nu deranjeaza ca dorm in Piata Operei pe banci sau mai rau dupa ce au curatat Piata incep batai cu legume si fructe.

    Acest caine, cat si altii sunt privati sa mearga prin oras, eventual sa traiasca in Timisoara, bochetarimea sa fie la ordinea zilei. Daca intrebi ce e de facut cu ala, ti se raspunde: si eu ce vrei sa fac? Sa-l iau acasa? Sau, daca ii dau amenda merge amenda la Finante si acolo ramane … Sau, nu au acte de identitate.

    Alta situatie, daca un copil de 2 – 3 ani calca pe iarba din Parcul Doina (Zona Balcescu), parintele ia o amenda de 200 lei, plus ca nu ai voie sa intrii cu role in parc cu bicicleta sau cu mancare.

    O alta intrebare care mi-a venit in minte. buletinele de vot de la Referendumul vietii sunt printate pe spatele lui Ponta? Scoate Ponta vre-un leu din buzunar? Il doare la salata pe el… Logic, ca nu! Sunt pe banii cetateanului de rand. Ca in noiembrie sa se mai printeze inca 2, 3 seturi de buletine de vot. Ca deh, Romania sta bine financiar, omu are bani!

  55. Fire, eu l-am intrebat pe Lose, daca informatia ce o detine e si din alta parte? Iar daca da, atunci e ok! In nenumarate randuri i s-a adresat niste intrebari, ori nu le-a citit ori i se rupe… Un om care detine o informatie, si o detine doar dintr-o singura sursa atunci e indoctrinat (vezi ce face B.O.R.), in momentul in care, sintetizezi o informatie, ascultand si alte pareri… poti trage singur o concluzie, gresita sau nu! Am dat niste exemple atat din politica locala cat si din cea nationala… Restul e tabu!

  56. Intreba CM ce se intampla daca este invalidat referendumul. Vidul nostru legislativ isi face simtita prezenta-in lege nu este reglementat acest aspect- nici Constitutia, nici legea 3/2000 republicata(legea referendumului), nici ONG 41/2012(care modifica unele articole din legea 3/2000), nu prevad aceasta situatie.

    Parerea juristilor in aceast situatie este impartita( nu degeaba se spune ca acolo unde sunt 2 juristi exista 3 opinii), cei mai multi sunt de parere ca Basescu se intoarce la Cotroceni, dar mai sunt si altii care pun sub semnul intrebarii acesta intoarere in situtia in care prezenta la vot este de 50% din populatia cu drept de vot(referendumul nu va fi validat)si toti voteaza pt demitere.

    Este constitutional a se intoarce pe scaunul comod de presedinte acela care a fost “demis” de 50% dintre cei cu drept de vot, iar restul de 50%, in proportii variabile, nu s-au prezentat, au votat contrariul?

  57. Domnul Traian Basescu este un incompetent, un prost diplomat si mai ales un clovn.

    O marioneta a unui grup bine pus la punct pentru ce multi ezita sa numeasca genocid uman din cauza.. reglementarilor.

    In opinia mea, oricine crede in acest individ este o fire slaba dispusa la orice compromis pentru macar speranta unei vieti mai bune.

    Si astfel Europa se americanizeaza pe zi ce trece.

  58. Aud acum la un liberal că există o recomandare a nuştiucărei comisii( de afară evident) să nu se impună limită de prezenţă . Argumentul ar fi că dacă există acea limită atunci cei care ar refuza să participe la referendum ar fi asimilaţi din oficiu uneia dintre opţiuni în funcţie de cum e pusă întrebarea. Are logica ei recomandarea asta, sunt convins că un PDL ist inteligent va găsi imediat argumente contrare la fel de rezonabile. Observ că suntem în plin Caragiale ” din această dilemă nu puteţi ieşi! “

  59. Gabriel, dar buletinele referendumului din 2009 le-a plătit Băsescu? Dar cele de la alegerile locale, parlamentare, etc. Argumentul ăsta e de cacao. Aşa se face treaba, cu cheltuieli. Băsescu e suspendat de către USL în urma presiunilor făcute de populaţie. Mulţi dintre demonstranţii din iarna trecută vor asta, eu ard de nerăbdare să votez la acest referendum. Tu crezi că dacă n-ar fi simţit această presiune ar fi riscat ăştia atât? Povestea cu justiţia e praf în ochi, sper că îţi dai seama.
    Cu căţelul am o idee de ce e nevoie să umble cu botniţă. Nu înţeleg de ce nu fac primăriile aceleaşi presiuni şi când vine vorba de câinii comunitari ( poate pentru că ar fi de datoria lor să se ocupe cu ăştia?). Nefiind acesta subiectul îţi răspund dacă vrei în privat la această nelămurire.

  60. Atat vreau sa spun: PSD-ul asta naspa si penal, a abrogat celebrul articol 200 si noi, aceasta minoritate atat de dezbinata, macar putem fi recunoscatori ca putem scrie acum si aici pe acest blog. Si da, suntem mai liberi si datorita aluia care e acum in inchisoare. Restul e can-can si ura nemarginita!

  61. Silviu , m-am întrebat şi eu de ce nimeni nu a subliniat până acum asta. Ar trebui să facem un comitet să îi ducem lui Adrian Năstase ceva frumos la închisoare pentru asta . Şi vorbesc serios. Mă întreb însă dacă răscumpără asta tot ce a fost rău în guvernarea PSD de atunci. Până azi nu am reuşit să găsesc răspunsul.

  62. Nu, nici nu ma gandeam la asa ceva. Doar am subliniat ceva. Nu rascumpara greselile guvernarii lui, dar noi suntem putin mai liberi si datorita unor lucruri bune facute in timpul guvernarii lui.

    Sincer, imi doresc sa ramana Basescu. Insa si eu ma intreb, cum vor fi rascumparate greselile lui Traian, caci au fost mult mai multe in opt ani, decat in cei patru ani ai lui Nastase.

    Crede-ma, l-am urat pe Nastase atunci, am votat impotriva lui… doar ca se se intampla de cativa ani incoace, intrece chiar si guvernarea lui.

    P.S. Comentez rar, spre foarte rar, caci am observat ca daca comentez cum trebuie, sar multi pe mine. Nu o sa mai comentez, caci nu cred ca am fost inteles exact asa cum trebuie. Eu doar ma bucur ca acel om a facut posibil ca eu sa pot sa imi traiesc povestea mea de dragoste in liniste, nu ca inainte de 2000. Atat. Si macar pentru atat merita respectul meu.

  63. Eu ma intreb mai arzator daca el a abrogat acel articol si cu inima, sau doar pentru ca i-a fost impus de CE 😀
    Anka, probabil ca da, e constitutional, dar din punct de vedere moral e strigator la cer. Nici nu m-as astepta din partea Basului sa faca un pas inapoi in conditiile astea, pentru ca atunci cand ii expira mandatul de Presedinte, se re-activeaza dosarele penale pe care le are, oprite pentru simplul motiv ca are imunitate.

  64. Pai dupa parerea mea nu prea e constitutional, dar daca cei de la CCR au zis ca e, atunci ne supunem…

  65. Ceva interesant de pe http://www.Radu-Tudor.ro:

    “Comisia Europeana pentru Democratie prin Drept (Comisia de la Venetia)

    Codul de bune practici in materie de referendum

    7. Cvorum

    Nu se recomandă următoarele:

    a. un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, întrucât îi asimilează pe cei care se abţin cu partizanii votului negativ;

    b. un cvorum de aprobare (acceptarea de către un procentaj minimal din numărul alegătorilor înscrişi), întrucât riscă să creeze o situaţie politică dificilă în cazul când proiectul este adoptat cu o majoritate simplă, inferioară însă cvorumului (pragului) necesar.”

  66. Eu nu aș apleca urechea atât de mult la ce zic europenii. Popularii europeni i-au susținut și pe Berlusconi, Saakashvili, Borisov, Orban…doar sunt oamenii partidului. Poate acum e rândul lui Băsescu să plece.

    Eu nu înțeleg de ce se dă PDL de ceasul morții cu legea asta. O lege a referendumului prin care ții oamenii în casă mi se pare nenaturală. Dacă tot se voia prezență 50%+1, trebuia pusă și o alternativă ca președintele să poată fi demis dacă pentru demisie se strânge minim același număr de voturi cu care a fost ales dacă tot nu se strâng 9,15 milioane la prezență.

    Și-apoi eu nu înțeleg de ce trebuie pusă condiția asta dacă în Constituție nu se specifică nimic.

  67. Au fost atatea cazuri in care CCR practic a interpretat cum a vrut ea constitutia si in multe cazuri a prelungit si creat noi prevederi constitutionale subansamle.

    Un exemplu e chiar ordonanta cu privire la rolul consultativ al CCR pentru hotararile parlamentului. Din 1992 pana in 2010 a fost constitutionala, in 2012 nu mai e constitutionala.

  68. Argumentul PDListilor este urmatorul: “Pai daca vin 10 oameni la vot?! Ce? Aia sa demita un Presedinte?!”

    Cam asta e nivelul..

  69. Normal ca in Constitutie nu este prevazuta conditia prezentei la vot de 50%+1 pt suspendarea sau alegerea presedintelui pt ca o astfel de conditie ar impune obligativitatea prezentei la vot, iar a vota este un drept, nu o obligatie. Fiind un drept, se poate opta pt exercitarea sau nu a acestuia.
    Fundamentul conditiei ponderii impuse de CCR rezida in faptul ca suspendarea Presedintelui Romaniei reprezinta o cale exceptionala de demitere a acestuia, demitere care nu poate fi aplicata decat daca rezulta astfel si din referendum. Ca atare, nu se poate impune conditia ponderii la alegerea Presedintelui Romaniei pt ca alegerea nu reprezinta o exceptie, este o certitudine, pe cand suspendarea este o exceptie.

  70. Legea referendumului este aceași și pentru președinte ca și pentru primar. Personal nu văd nicio problemă cu a cere o prezență de 50%+1 din numărul celor înscriși pe liste. Rămân la ce am zis mai sus: mi se pare un eșec total pentru mișcarea care vrea demiterea unui președinte/primar să nu poată să obțină mai mult de 50%+1 de susținători. Și sunt și de acord cu ideea că dacă lumea nu se prezintă la vot înseamnă că nu îi interesează (sau mai direct zis: nu sunt afectați de prezența persoanei care se vrea demisă) și le merge bine. Cu alte cuvinte, mișcarea respectivă a dat-o în bară.

    De asemenea, nu consider că doar pentru că se zice că trebuie să fie prezent un număr de 50%+1 înseamnă obligativitate. Tot poți să nu mergi la vot dacă asta vrei cu adevărat. Dar dacă ai o prezență scăzută la vot înseamă că ceva nu faci cum trebuie și nu știi să atragi lumea spre a face o alegere (sau nu ai prezentat nimic diferit față de competiție).

    În ceea ce privesc sondajele: este părerea mea de a nu le crede mai ales când vine vorba de politică. În alte circumstanțe le cred și le ascult, dar când vine vorba de politică prefer să nu.

  71. Silviu, de unde atâta retractilitate? Dacă nu te-a înţeles lumea cum trebuie revino cu explicaţii. De când e rău dacă “sar mulţi pe tine” ?
    E vreunul pe aici care ştie cum trebuie să comentezi şi cum nu?
    Poate revii asupra deciziei de a comenta rar spre foarte rar, dacă mai e unul care gândeşte aşa cum gândeşti tu, pentru el ar trebui să îţi învingi teama de confruntare.
    Eu unul aştept să mai citesc texte de la tine.

Comments are closed.

Vezi si...

Despre baietii care prefera baieti care prefera joystick-uri

Dupa o pauza destul de mare in care nu am mai scris nimic, revin sa scriu ce am promis si anume una dintre cele mai placute activitati care pot fi si anume despre gaming. Jocurile video au evoluat mult pornind de la pac-man si pong catre francize de miliarde...

Articole din aceeasi categorie