Robert G. Fericire din piele de crocodil

Nu e nicio placere in piei de crocodil, in chitina si in ghilimele. Fericirea vine cand musti cu pofta, din cand in cand, din toate.


Daca merg la chefuri gay sunt “curva”?
comment 22 comentarii Scris de Robert G., Wednesday, August 22, 2007 – 2:45 am

In decursul anilor de studentie am cunoscut multe tipologii de oameni. In acest post vreau sa ma leg un pic de perceptia gay-ilor despre chefurile gay. Voi incepe cu o scurta istorioara referitoare la etapele parcurse in Romania. Nu am trait toata perioada (Aici multi din noi am avut noroc, veti vedea imediat de ce…) insa am auzit multe de la “veterani” si am si iesit (evident la produs :P ) in alte tari decat Bulgaria… ( nu, nu sunt rau, dar mie nu imi place efectul de “turma”).

Inainte de ‘89, gay-ii se intalneau pe ultimul rand al vreunei sali de citematograf (dar si aia…  asa mai de cartier), se facea trotuarul prin oras pana intalnei privirea cuiva ca si tine (si ganditi-va ca nevoile sexuale nu tin cont de anotimp…), toalete publice, parcuri. Mi s-a parut extrem de interesant povestea unei cunostinte, care spunea ca in tineretile lui homosexualii dadeau anunturi prin ziare cum ca vor sa faca schimb de timbre. Dar nu de oricare ci, timbre cu motive culturale.

Normal, cu totii stim ca noi gay-ii avem o inclinatie deosebit de “periculoasa” fata de cultura si psiholog. Apoi dupa Revolutie, incet si-au facut aparitia calculatoarelor, apoi IRC-ul. Aceste schimbari au facilitat posibilitatea (in premiera in Romania…) ca doi gay sa stea de vorba, face2face. Apoi au intrat pe scena si aia hetero, sa mai faca si ei un ban…(odata i-am facut si eu o remarca unuia, si mi-a raspuns drept multumire cu IBAN-ul) apoi lumea merge sa “lucreze” in Italia si Olanda… si cine stie ce va mai fi in viitor.

Am facut acesta scurta introducere ca sa ne dam seama mai bine cat de greu era odinioara gay-ilor sa se intalneasca si sa aiba si ei o viata sociala. Doar ganditi-va: un tip casatorit, un copil, munca in trei schimburi si GAY. 

Am facut acesta introducere deoarece doresc sa subliniez cat de norocosi suntem ca ne-am nascut, am crescut si am iesit pe o scena politica democrata. Chiar daca unii mai arunca cu pietre in (unii dintre) noi.

Ca sa revin la subiectul acestui post… multe cunostinte imi spun ca la cluburi gay merg doar “curvele”. (Ce inseamna mai exact acest cuvant, curva, in lumea gay, niciodata n-am stiut.) Aia care zic aceste lucruri cica nu sunt curve. Numai noi astia care mergem la kefuri gay… ei nu sunt…doar noi. Culmea este ca aceste persoane, care nu ies si stau toata ziua in schimb pe net, sunt persoane singuratice care se plang ca viata unui gay e o povara. In fine, nu comentez.

gay-party.jpg

Ideea este urmatoarea: De ce oare toata lumea are impresia ca daca mergi la un party gay, mergi sa te comporti ca un ahtiat care nu a mai vazut o pula de 5 ani? Oare nu se poate sta la o masa (evident cu spatele catre “curve” :) ), cu cativa oameni “drepti” si sa se povesteasca? Doar nu mergi acolo ca sa iesi murdar pe blugi in zona genunchilor de kkt. Nu e mai bine sa cunosti LIVE pe cineva daca vrei? Stiu foarte multe relatii, care s-au nascut probabil intr-un club.  Am cunoscut oameni (nu gunoaie) fantastici. Rar ce-i adevarat.

Intradevar, in Romania nu prea se poate vorbi de cluburi gay in adevaratul lor sens. Un club gay, ar trebui sa aiba o zona in care se poate sta si povesti, (o sueta…o barfa mica…) o zona in care se poate dansa. Ah si sa nu uit: Neaparat un DARKROOM pentru aia care vor sa plece acasa fericiti. Aceste idei nu sunt fantezii proprii, doar succinte descrieri ale unor cluburi care se respecta de dincolo. Din cauza acestor lipsuri multi mai bine stau acasa decat sa merga la un chef gay. Unde mai punem ca uneori trebuie sa parcurgi distante considerabile ca sa ajungi la clubul propriu-zis.

Poate veniti si voi cu cateva idei…a-ti fost vreodata in cluburi gay? Intradevar doar oamenii degradati merg acolo? (Daca asa este…pe dracu… :O ) Pe de alta parte sunt printre voi cititori care nu au fost niciodata la un chef gay? Why not? Poate elucidam mistrul cu mironositele si curvele.

Postat in categoria » Localuri gay

Articolul precedent

Articole relevante

  • Nu sunt articole relevante

22 Raspunsuri la “Daca merg la chefuri gay sunt “curva”?”

  1. Cluburi gay….. Hmmm… In Romania…. Sunt asa…. cam ca o baba cu operatii estetice. Mi se par fake-uri! E… o atmosfera asa… conspirativa… (bu-hu-hu!!!) Am fost de vreo 2-3 ori in Queens (Bucuresti). Si in vechiul si in “noul”…
    E vechea poveste a omenirii… E greu sa te uiti in tine si sa vezi CINE ESTI! Doamne ce frumoasa ar fi lumea! Dar… ma rog… decat deloc, mai bine asa. E un inceput in toate.

    Cat despre chefuri… never been. Sa-mi para rau? Nu stiu… AW… ca-n orice, lucrurile ies bine cand sunt facute de OAMENI!

    Sa fiti iubiti!

    Comentariu adaugat de ANCA in Aug 22, 2007 | Raspunde
  2. ANCA, as vrea sa iti propun ceva. Imi scrii PLS doua randuri pe admin [@] web-articles [.] info? 10q

    Comentariu adaugat de Robert G. in Aug 22, 2007 | Raspunde
  3. In principiu viatza gay in Romania a ramas una destul de undercover, dar tot raul spre bine! Referitor la cluburile si chefurile gay parerile sunt extrem de intartite, aici totul tine de mentalitati si daca esti gay asuma-ti acest lucru si why not vino in cluburi gay. Fiecare isi stabileste anumite clisee si limite pe care le respecta sau cel putin incearca acest lucru. Eu cred ca locurile unde sunt persoane de orientare gay este locul unde ai cele mai mari sanse sa intalnesti o pers. ok care poate sa fie ulterior persoana iubita. Este foarte adevarat faptul ca in aceste cluburi se prelinda persoane si persoane, dar fiecare stie ceea ce cauta si nu vad ce legatura au aceste ”personaje” cu tine? Subscriu la cele spuse de tine, sunt oameni si persoane, diferentza este relativa!!! thanks and keep it going;))

    Comentariu adaugat de vmaurice in Aug 22, 2007 | Raspunde
  4. Hai ca nu ma pot abtine sa nu comentez :)) amicii stiu de ce. Cu riscul sa nu ajung la tim, mai bag o fraza doua si aici.
    Mersul la chefuri. Ce au fratele meu chefurile astea asa de senzational? Nimic. Pur si simplu nada, zip, zerro. Mergem sa socializam, sa ne vedem sa mai povestim, sa mai facem o caterinca doua, mai ascultam o manea :D sau in cel mai nefercit caz sa bem bere. Eu nu beau. Nu beau bere :P
    Merg la chef? Nu. Merg la club? Da, depinde de locatie.
    Merg sa-mi gasesc sortitul? Povesti! Merg acolo sa ma simt bine cu amicii mei si sa dau subiect de barfa celor pe care-i ignor cu respect. Sunt deci exist. La fel de bine putem sa mergem la vecernia de la miezul noptii la o manastire. Mergem acolo pentru ca asa vrem noi si atat. Nu ne-o cere nimeni. Suntem arbitrii propriilor noastre decizii. Nu merg nici sa arunc ocheade si nici sa primesc.
    A fi gay e o stare ce tine si de spirit. Sa fi liber, vesel, happy atat cat poate fiecare. Din pacate inca multa lume confunda un club cu un birt. Fauna si flora ca peste tot.
    De fapt, atunci se face diferenta intre gay si bulangii. Stiu!! Suna naspa dar poate o sa ma intelegi.
    Pe cai ca se filmeaza si ma suna astia sa ajung 2 etaje mai sus.
    Toate bune si noroace, semenz ca si de obicei, Eu.

    Comentariu adaugat de eu cel de ieri in Aug 22, 2007 | Raspunde
  5. hmm…….mda, sa stii ca am intalnit si eu persoane pe mirc care ma intrebau daca frecventez cluburile gay…..eu niciodata nu m-am ascuns si nici nu am mintit in legatura cu asta……le raspund ca da, am fost si imi place pentru ca acolo ma simt in largul meu….stiu ca acolo nu se va uita nimeni ciudat la mine(ciudat=scarba)…..dar nu intelegeam dc dupa ce le spuneam ca frecventez aceste cluburi, nu mai vb cu mine……sau vb, dar cu “mici” apropouri….hmmm, atunci eram la inceputul “carierei” mele de gay…..oricum, nici acum nu am feresc sa spun:)……btw, curva poti fi si daca nu frecventezi aceste cluburi:)

    Comentariu adaugat de Poisonous in Aug 22, 2007 | Raspunde
  6. si Anca, ai zis bine….cluburile gay din Romania sunt ca niste babe cu operatii estetice….:))) hmmm, frumos :))

    Comentariu adaugat de Poisonous in Aug 22, 2007 | Raspunde
  7. cluburile gay…desi putine in romania, am avut ocazia sa merg cam in toate (impact, red heart, queens-urile-Bucuresti, soul, club V, la fery, exit) atmosfera este peste tot cam la fel…!! se iese, se asculta putina muzica, se bea cate ceva si apoi incepe “vanatoarea” ca deh, suntem cu totii vanat si vanator. Dupa ceva pahare de alcool incep sa vina petitorii si astfel incepi sa afli cum stau lucrurile pe akol…cine-i “curva” si cine-i “”diva”"…(ptr mine acelasi lucru)! in general “divele sunt cei care umbla cu lumea buna..in cercuri mai binevazute ….dar “conferinte la guvern si gratare la snagov…curva subacoperire nu se-mbraca-n roz” asa ca …toti sunt cam la fel!! inevitabil …cam peste tot…scopul unui party-iesitul in club (fie gay sau nu) este acelasi..sa “socilalizezi” sa-ti clatesti ochii si cine stie poate pleci si cu ceva la pachet aksa…;)
    daca iesi sau…curva poti fi si stand aksa accesand diferite site-uri sau tocind tastatura pe mirc….sa fim seriosi…cam toti ,invevitabil suntem curve fie ca o facem constient sau nu!!!

    Comentariu adaugat de summ3r in Aug 22, 2007 | Raspunde
  8. pt vmaurice

    sorry, nu m-am putut abtine…:D

    “Este foarte adevarat faptul ca in aceste cluburi se prelinda persoane si persoane”
    PERINDÁ, perínd, vb. I. 1. Refl. A trece sau a veni unul după altul, a se succeda (în timp, în spaţiu); a circula (unul după altul). 2. Tranz. (Reg.) A trece de la unul la altul, a lua pe rând. ♦ A cutreiera. – Pe + rând.

    “Eu cred ca locurile unde sunt persoane de orientare gay este locul unde…” aici te las pe tine sa iti dai seama de greseala :* (asta o pun pe seama neatentiei:) )

    Comentariu adaugat de someone in Aug 23, 2007 | Raspunde
  9. am uitat…tipul albastru are un bottom tare tzuguiat…sunt sigur ca ai putea asheza cu ushurintza o sticla de bere pe dosul sau:D
    tipul in galben imi place pt ca e inalt si mai subtzirel…iar tipul mov pare al dreq de dotat…all in all, nice pic;)

    I’m sure that nobody cares…just wanted to post another comment with a personal opinion…

    stay safe!

    Comentariu adaugat de someone in Aug 23, 2007 | Raspunde
  10. “Calificativul” de curva nu se potriveste unui gay ci unei femei str8.
    Acum… avem si noi femei “str8″ :d

    Comentariu adaugat de F.G. Alexander in Aug 23, 2007 | Raspunde
  11. hey someone,apreciez atentia cu care citesti si celelalte commenturi,da probabil e din cauza neatentiei ,ce sa zic si eu acum;-)) mercy ,ma bucur ca esti fair si go on, take care si robert sper ca ai gasit ceva super ok ,eu iti tin pumnii,poop!!

    Comentariu adaugat de vmaurice in Aug 25, 2007 | Raspunde
  12. 1. poi eu am aleg (din pic-ul articolului) albastru… si mov si … rosu… si galben… si cam atat ca apoi spune lumea ca sunt curv ;) (n.r. am citit undeva ca numai daca te arzi cu 5 tipi odata te poti numi curva)
    2. cluburile gay….
    cu riscul de a va plictisi, am sa va povestesc cum a fost pt mine de la inceput faza cu gay-club

    pe cand eram mic, simpatic si speriat… si mai ales prospatura (pana la limita de 10 iesiri in club) m-am lasat convins de primul baiat din viata mea sa mergem in Soul (Constanta). Dupa ce mi-am baut prima cafea (bine, jumate din ea, din cauza tremuratului), am ramas shocat de aparitia Catangai pe scena si de privirile scotocitoare (simteam ca ma gadila si in fund privirile) ale adunaturii de acolo…
    am jurat sa nu mai merg, pt ca nu aveam ce vedea… zis si facut… dupa ce m-am despartit de baiatul cu pricina, am simtit nevoia sa vb cu un om, care simte ca mine, ceea ce imi apasa sufletzelul meu curat (de atunci), sa vorbesc si altfel decat pe Mirc, sub fel de fel de pseudonime. Si am inceput sa ies mai des in Soul… Cu cat numarul iesirilor in club cresteau, cu atat cresteau si numarul refuzurilor mai directe sau mai indirecte pe care eram nevoit sa le fac “amatorilor” (pe primul meu baiat l-am iubit inca mult timp dupa ce ne-am despartit, deci nu puteam sta langa altcineva… chit ca era vorba doar de sex sau de ceva mai serios…) Pe scurt, aveam nevoie de amici si de sfaturi… si de un umar pe care sa plang si atat. Cu cat numarul refuzurilor cresteau, cu atat cresteau si “pretenii” (acei indivizi care se dau prieteni pe fatza, dar pe la spate…nu, nu e vba de sex), cu atat mai mult se intetzeau barfele ,etc etc. Cum eu eram mic si post, puneam la suflet orice… Si imi pasa… Si nu pricepeam de ce… Nu pricepeam de ce se intampla asta, mai ales mie, care am cautat sa fiu amic cu toata lumea. Mai tarziu am priceput… ca nu e cazul sa imi bat capul…
    Dar din cauza asta (cel putin asa cred) am urat o buna parte din viata pe toti gay-ii, am urat barurile si cluburile si party-urile de gay… am urat orice era legat de gay…
    Chiar si acum cred ca nu ma indentific in gandire, comportament cu majoritatea lumii gay, dar nici nu ma deranjeaza f mult asta… Si pot spune… ca… astia suntem…
    Cum nu puteam trai in izolare si in lumea proprie gay (nu ieseam in cluburi, nu vorbeam cu cei pe care ii cunosteam, decat pe internet cu “prospaturile”, etc), am inceput din nou sa ies… (rar, ce e drept, dar nu din cauza ca nu as vrea). Au aparut din nou barfele… unele mai vechi, altele mai noi, ce e drept unele nu mai mai uimesc deloc… In momentul in care intri in comunitate, frecventezii un club gay, nu poti fi prieten cu toata lumea, mai ales cu cei pe care ii refuzi … si… trebuie sa fii pregatit sa induri orice… orice barfa, orice comportament… orice priviri… si mai ales SA LE IGNORI. Altfel nu ai cum, altfel ai incepe sa urasti partea ta gay… da, partea ta, pentru ca a fi gay presupune printre altele si a trai in cadrul unei comunitati gay, privind asta din orice punct de vedere… Inainte obisnuiam sa planuiesc sa omor in bataie pe fiecare , pe rand, care nu isi vede de treaba si arunca vorbe… pentru ca unii chiar merita… mai tarziu am gasit placerea ignorantei… ignoranta doare cel mai tare… incercati si o sa va convingeti…
    So… in alta ordine de idei… nu exista curve… “curva” e un cuvant inventat de cei frustrati, sedusi si abandonati… “curva” de cele mai multe ori e cel de care iti place foarte mult si vezi ca orice ai face, nu te alege pe tine, ci pe altul… “curva” e cel care castiga lupta de a cuceri pe cineva… NU EXISTA CURVE Exista oameni carora le place sa faca sex pentru ca sunt atragatori, pentru ca se simtm atrasi de cineva si pentru ca LE PLACE sexul. Nu numi pe cineva curva atunci cand esti vai de mama ta, iti stergi spumele adunate de veacuri la gura de dorul unei puli. Nu face curva un om care arata bine si nu are nici o inhibitie sa faca sex, atunci cand tu nu te dezbraci cu lumina aprinsa de frica sa nu ti se vada cosurile cu puroi de pe cur de la atata laba. Ai iubit pe cineva si te-a inselat? Nu , nu e curva el, pentru ca te-a inselat, esti tu un fraier si un pampalau pt ca nu ai stiut sa il tii langa tina si sa il atragi ca la inceput… Se fute cineva pe bani? Nu , nu e curva… E prostituat… isi vinde corpul pe ceea ce el crede ca il poate face fericit: pe bani. Nu e nimeni vinovat ca tie nu ti-a propus nimeni sa iti ofere bani in schimbul corpului… Nu mai fi invidios, poate cand ai sa imbatranesti si nu o sa se mai uite nici mumia bunicii dezgropata dupa 30 de ani la tine, ai sa intelegi de ce se practica astfel de “sex” (pe bani) si nu ai sa mai urasti “producatorii”.
    Curva e exact acela care nu are curajul sa spuna ceva cuiva in fatza. Curva e ala care arunca cu noroi in fostul iubit, pentru ca inseala respectul si sentimentele pierdute. Curva e ala disperat dupa pula, invidios ca “sora” tocmai i-a furat-o de la gura, si e mai bine sa manance putin cacat, ca poate poate “o” pune intr-o lumina mai nasoala.
    Ma simt extraordinar de indignat cand vad in aceasta comunitate, si asa mica, atata ura, invidie, gelozie (care nu ar trebuie sa fie decat intima) prostie, drama, sau mai stiu eu ce “calitati”. Dar nu imi pare rau ca fac parte din comunitate. Pentru ca (asa cum a mai spus cineva) am cunoscut si oameni inteligenti, optimisti, frumosi si fizic si psihic, care umplu toate lacunele facute de ceilalti in viata mea sociala…

    Si… REMEMBER
    - nu va faceti griji de vorbe… va barfeste cineva? inseamna ca sunteti importanti
    - nu va puneti mintea cu prostii ca au mintea odihnita
    - ignoranta doare cel mai tare
    - JUDECATI-VA INTAI PE VOI INSIVA SI APOI PE CEI DE LANGA VOI . astfel ati fi surprinsi sa vedeti cate lucruri aveti de indreptat in comparatie cu altii

    PS: Ies in club sa imi pot tine dragostea in brate, pentru a ma simti liber, pentru a dansa cu el in brate, pentru a simti ca nu sunt singurul gay de pe planeta, pentru a socializa cu amicii, pentru a … visa ca … de fapt eu sunt normal si cei de afara sunt ciudatii…

    Comentariu adaugat de FireMan in Oct 1, 2007 | Raspunde
  13. …m’am gandit mult si am constatat cu obictivitate un lucru ….cei care zic k doar “curvele” merg in cluburi gay ….in spetza la noi aici in tm …..sunt ori virgini disperati oi persoane foarte frustrate care isi urasc propria persoana ….ori babe najpa care nu au ce cauta nici macar la un ceai dansant ..:))….scuze daca am fost rau …dar ganditi-va si voi daca nu e asea cum zic eu….:P:P:P
    kiss all

    Comentariu adaugat de just_dare in Dec 13, 2007 | Raspunde
  14. Eu merg in club sa ma distrez :P las p alti sa puna etichete :)

    Comentariu adaugat de petryk22 in Dec 13, 2007 | Raspunde
  15. FireMan bine spus! Damn… la mine in oras nu sunt cluburi gay…anyway…i feel great! :D

    Comentariu adaugat de shaggy16 in Dec 15, 2007 | Raspunde
  16. pt summer:
    la chestia cu “vanatoarea” ai dreptate..dar la cea cu “clatitul ochiilor” nu prea…:D
    rar vezi….(de ex. in Sovaj)…vreun tip care sa arate bine si sa aiba si minte…toti vin cu un scop:sa gaseasca pe cineva cu care sa se futa!!…:D
    PS:”darkroom” is the solution!!!

    Comentariu adaugat de just_me in Jan 11, 2008 | Raspunde
  17. Just_me: Taci ca e bine, e white-room cu doua camere si hol. ce-ai? :)) Apoi tot in dark-room e locul potrivit pentru atentante sinucigase, ratate de altfel, din pacate… :(

    Comentariu adaugat de Robert G. in Jan 11, 2008 | Raspunde
  18. …:D
    atentate sinucigase in cazul in care iesi din darkroom cu tipul cu care ai fost dupa o partida de “impins”(k sex nu prea se poate numi) si il vezi la fatza….si bineinteles te intorci inapoi in “camera intunecata”…si iti plangi de mila….:D…..aaaaaa….bineinteles pe intuneric…sa nu te vada lumea….:D

    Comentariu adaugat de just_me in Jan 13, 2008 | Raspunde
  19. Nu intru in darkroom ci numa pe darkqnet :)

    Comentariu adaugat de petryk22 in Jan 14, 2008 | Raspunde
  20. nu. nu eshti curva daca mergi la discoteca. poate ar trebui un alt post cu definitzia curvei. eu cel putin cred ca eshti curva/curvon daca:

      1. o faci pe bani;
      2. esti infidel
      3. eshti nimfoman neintzeles.
      4. esti pur si simplu o curva de om, cameleon, ipocrit, rau intentzionat… u get the idea.

    p.s. (desi nu cred ca intereseaza pe cineva) am fost o singura data in Sauvaje dar nu pot sa zic ca m-am simtzit in largul meu. prefer petrecerile acasa unde nu conteaza daca esti gay, crestin, caucazian, blond s.a.m.d.

    Comentariu adaugat de ar_22_m in Apr 25, 2008 | Raspunde
  21. vreu si eu sa stiu cateva cluburi va rog
    iar referitor la curva nu cred ca daca te duci la un club de gay te numesti curva sau cam asa ceva esti consunator iti place cea ce vezi si auzi nu stiu de ce atatea discuti pe tema asta eu zic saii lasam asa cum sunt sunt gay pasiv dar nu am nici o problema in privinta cluburilor pup si bafta la toti

    Comentariu adaugat de andrei8080 in May 13, 2008 | Raspunde
  22. Salutare nu stiu ce au oamenii cu baietii care le place sa fie si sa faca ceea ce simt ei .Dak noi in 89 am strigat sus si tare vrem democratie asta inseamna ca vrem si libertatea de a ne exprima asa cum vrem noi si nu iuitati ca libertatea inseamna si responsabilitate.
    Deci, eu am 25 de ani si am fost la un club gay chiar in constanta la clubul soul si am tras concluzia cum ca dak te duci in alte cluburi vezi nu-ma fitze si tot felul de scheme dar aici exista o anumita armonie intre oameni nu au ifose sau mai stiu eu ce .Si interesant este faptul ca vin si femei care am vb si am intrebat de ce vin in acest club ,si ele au raspuns ca le place ceea ce spuneam mai sus armonia si nu exista acele scheme de baiat cu bani
    indemnul meu catree cei care stau inchisi in fata calculatorului ca ar trebui sa iasa si sa studieze ce este in jurul lor si in acelasi timp sa se studieze pew ei insis sa faca ceea ce simt cu adevarat
    Cu toate aceste salut toti baietii care au curajul si priceperea de a se afisa subtil si sa faca pe acesti oameni care nus de acord cu aceste simturi ale noastre si dak vreti sa mai vb care intra pe aici si doreste sa vb astept pe nr de tel 0745282549 va va raspunde Adrian
    Cu respect si afectiune al dumneavoastra prieten Adrian

    Comentariu adaugat de adrian in Aug 21, 2008 | Raspunde

Scrie un comentariu

Despre autor: Robert G.

Se pare ca si robotii se imbolnavesc. Nu as zice ca se scurtcircuiteaza. Dar pot aparea polipi sau tumori in circuit, de rezistenta infinita, care denatureaza auzul si vazul, de alfel divin in “multiplexitatea” sa. Asa au aparut noile masinarii. O masina bolnava (faza nasoala e ca masinile chiar daca sunt bolnave, nu mor), imperfecta, si zgomotoasa, ce emite pe frecvente periculoase si oscilante.

Vrei sa primesti in mail o notificare atunci cand se adauga un articol nou?

Introdu adresa ta de e-mail:
Adresa e-mail:  
Cauta :